11-03-2024 16:24 | Edytowano: 11-03-2024 16:25
11-03-2024 18:06
A może jakieś konkrety, a nie "pracujemy i będziemy informować". To jest zmiana wartości limitów, coś co powinienem móc ustalać sam wedle potrzeb, a nie czekać rok aż łaskawie ktoś po stronie banku poświęci 5 minut na realne dokonanie zmiany...
12-03-2024 18:15
Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.
28-08-2024 10:17
29-08-2024 10:38
Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.
29-08-2024 10:43
DKJP... aż chce się pracować w korpo-niedołężnym-ING, gdzie "drim-tim" dzielnie, w pocie czoła "pracuje" już półtorej roku i dalej góra nie urodziła myszy... ej, bożenki z ING, może mniej kawusi a więcej pracusi?
29-08-2024 13:27
Pracujecie nad tymi limitami od marca 2023 roku, a więc od półtora roku!
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |