11-03-2024 16:24 | Edytowano: 11-03-2024 16:25
11-03-2024 18:06
A może jakieś konkrety, a nie "pracujemy i będziemy informować". To jest zmiana wartości limitów, coś co powinienem móc ustalać sam wedle potrzeb, a nie czekać rok aż łaskawie ktoś po stronie banku poświęci 5 minut na realne dokonanie zmiany...
12-03-2024 18:15
Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.
28-08-2024 10:17
29-08-2024 10:38
Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.
29-08-2024 10:43
DKJP... aż chce się pracować w korpo-niedołężnym-ING, gdzie "drim-tim" dzielnie, w pocie czoła "pracuje" już półtorej roku i dalej góra nie urodziła myszy... ej, bożenki z ING, może mniej kawusi a więcej pracusi?
29-08-2024 13:27
Pracujecie nad tymi limitami od marca 2023 roku, a więc od półtora roku!
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025