Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

[ Edytowane ]
Jak na razie to mija właśnie dokładny rok od kiedy zapowiedzieliście zmianę…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
175
49
02-12-2022
Wiadomość 11 z 17 (4 377 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

A może jakieś konkrety, a nie "pracujemy i będziemy informować". To jest zmiana wartości limitów, coś co powinienem móc ustalać sam wedle potrzeb, a nie czekać rok aż łaskawie ktoś po stronie banku poświęci 5 minut na realne dokonanie zmiany...

Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 12 z 17 (4 360 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
609
129
12-04-2017
Wiadomość 13 z 17 (4 267 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Dzień dobry, czy nastąpił może jakiś postęp w tej sprawie? Kwestia jest naprawdę uciążliwa dla klientów, bardzo przydałoby się zwiększenie limitów przelewów na telefon. Najlepszym rozwiązaniem jednak byłaby możliwość samodzielnego ustawienia takowych limitów, jak to ma miejsce przy transakcjach innego typu.
Odpowiedz
0 Lajków
km_jk7889
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-08-2024
Wiadomość 14 z 17 (2 683 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Dzień dobry,
rozumiemy, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Pracujemy jeszcze nad limitami do przelewów na numer telefonu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
664
123
04-09-2015
Wiadomość 15 z 17 (2 605 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

DKJP... aż chce się pracować w korpo-niedołężnym-ING, gdzie "drim-tim" dzielnie, w pocie czoła "pracuje" już półtorej roku i dalej góra nie urodziła myszy... ej, bożenki z ING, może mniej kawusi a więcej pracusi?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 16 z 17 (2 598 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujecie nad tymi limitami od marca 2023 roku, a więc od półtora roku!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
175
49
02-12-2022
Wiadomość 17 z 17 (2 574 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy