Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

[ Edytowane ]
Jak na razie to mija właśnie dokładny rok od kiedy zapowiedzieliście zmianę…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 11 z 13 (1 412 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

A może jakieś konkrety, a nie "pracujemy i będziemy informować". To jest zmiana wartości limitów, coś co powinienem móc ustalać sam wedle potrzeb, a nie czekać rok aż łaskawie ktoś po stronie banku poświęci 5 minut na realne dokonanie zmiany...

Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 12 z 13 (1 397 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 13 z 13 (1 305 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy