- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
24-01-2021 00:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do tej pory używałem telefonów Samsunga. Na S8+, S10 Lite i S20 FE w momencie zbliżenia telefonu do terminala i dokonaniu płatności NFC na ekranie pojawiała się na chwile animacja pomarańczowej karty ING na bialym tle i telefon wydawał dźwięk i wibracje potwierdzajac dokonanie płatności na terminalu. Od kilku dni posiadam Xiaomi MI10 i niby niea problemów z płaceniem telefonem bo kazda transakcja dochodzi do skutku natychmiast, po chwili dostaje powiadomienie push "xxx mniej na Twoim koncie" ale w momencie płacenia nie pojawia się animacja, dźwięk ani wibracje potwierdzające dokonanie płatności. Dopiero kiedy terminal drukuje potwierdzenie wiem, że płatność została dokonana. Wydaje mi się, że w telefonie wszystkie uprawnienia dla aplikacji ING mam dodane. Jaki moze być więc tego powodu ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-01-2021 21:01
Re: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00) lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69 - wprowadzimy zgłoszenie techniczne.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-04-2021 21:40
Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-04-2021 22:02
Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo mi przykro, że nie pojawia Ci się komunikat płatności na Twoim telefonie. Jest to nieprawidłowe działanie.
Sugerowałbym próbę odinstalowania swojej aplikacji i zainstalowanie jej ponownie. (jeśli nie pamiętasz swojego loginu do bankowości sprawdź go w swojej aplikacji przed jej odinstalowaniem, login będzie Ci potrzebny do jej aktywacji).
Czasami warto zacząć od najprostszych rzeczy. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony bądź za pomocą naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, tak aby nasz dział techniczny mógł wyjaśnić tę sytuację.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-04-2021 10:59
Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-04-2021 11:04
Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fornalf1 Jeśli mamy zgłoszone Twoją reklamację z pewnością na nią odpowiemy, gdy tylko ustalimy, jak możemy pomóc. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.
***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-11-2021 18:10
Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj zacząłem szukać problemu. I udało mi się to naprawić. Okienko z kartą pojawia się podczas płacenia.
Problem jest w braku uprawnień aplikacji, o które ta nigdy sama nie prosiła.
W zarządzaniu aplikacjami trzeba wybrać moje ING i w opcjach "inne uprawnienia" włączyć "wyświetlaj wyskakujące okno podczas pracy w tle", nie wiem czemu ale u mnie tych uprawnień nie było.
Swoją drogą jest jeszcze jedna opcja nie zaznaczona "wyświetlaj na ekranie blokady" ona nie jest do tego konieczna, na razie zostawilem tak jak było. Jeśli ktoś ze strony ING mógłby potwierdzić do czego ona jest potrzebna będę wdzięczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-11-2021 11:13
Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@baniakjr Twoja instrukcja jest dobra i rozwiązuje ten problem. Standardowo dużo zależy od samego telefonu i od jego ustawień np. do płatności trzeba wybudzić telefon lub go odblokować.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość