Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
Ok. Przeinstaluje aplikacje, jednak wydaje mi się, że problemem jest niedostosowanie aplikacji do Androida 11, bo po aktualizacji do wyżej wymienionej wersji nastąpił brak potwierdzenia płatności NFC. Zgłoszenie techniczne w moje ING wykonałem jakieś 2tygodnie temu jednak zostało bez odzewu.
Witam. Od dłuższego czasu próbuje wyprosić wdrożenie ciemnego motywu do aplikacji. Czasami się zastanawiam czy tylko mi przeszkadza posługiwanie się aplikacją o jasnych barwach po zmroku. Rozumiem, że ING wybrało sobie takie kolory, ale warto byłoby dać wybór użytkownikom w dobie gdzie praktycznie wszystkie aplikacje taki motyw posiadają. Prośba do pracowników ING. Jeśli macie zamiar odpisać w stylu...
Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność
Hejka... Udało Ci się rozwiązać problem z brakiem potwierdzenia płatności? Mam tą samą przypadłość, a specjaliści z ING nie chcą lub nie potrafią za bardzo pomóc.