Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

Ave

Do tej pory używałem telefonów Samsunga. Na S8+, S10 Lite i S20 FE w momencie zbliżenia telefonu do terminala i dokonaniu płatności NFC na ekranie pojawiała się na chwile animacja pomarańczowej karty ING na bialym tle i telefon wydawał dźwięk i wibracje potwierdzajac dokonanie płatności na terminalu. Od kilku dni posiadam Xiaomi MI10 i niby niea problemów z płaceniem telefonem bo kazda transakcja dochodzi do skutku natychmiast, po chwili dostaje powiadomienie push "xxx mniej na Twoim koncie" ale w momencie płacenia nie pojawia się animacja, dźwięk ani wibracje potwierdzające dokonanie płatności. Dopiero kiedy terminal drukuje potwierdzenie wiem, że płatność została dokonana. Wydaje mi się, że w telefonie wszystkie uprawnienia dla aplikacji ING mam dodane. Jaki moze być więc tego powodu ???
Odpowiedz
0 Lajków
Sebi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-01-2021
Wiadomość 1 z 8 (29 955 wyświetleń)

Re: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00) lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69 - wprowadzimy zgłoszenie techniczne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
111
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 8 (29 894 wyświetleń)

Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

Hejka... Udało Ci się rozwiązać problem z brakiem potwierdzenia płatności? Mam tą samą przypadłość, a specjaliści z ING nie chcą lub nie potrafią za bardzo pomóc.
Odpowiedz
0 Lajków
fornalf1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
4
24-04-2021
Wiadomość 3 z 8 (29 425 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

 

Bardzo mi przykro, że nie pojawia Ci się komunikat płatności na Twoim telefonie. Jest to nieprawidłowe działanie.

Sugerowałbym próbę odinstalowania swojej aplikacji i zainstalowanie jej ponownie. (jeśli nie pamiętasz swojego loginu do bankowości sprawdź go w swojej aplikacji przed jej odinstalowaniem, login będzie Ci potrzebny do jej aktywacji).

Czasami warto zacząć od najprostszych rzeczy. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony bądź za pomocą naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, tak aby nasz dział techniczny mógł wyjaśnić tę sytuację.

 

 

 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 8 (29 337 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

Ok. Przeinstaluje aplikacje, jednak wydaje mi się, że problemem jest niedostosowanie aplikacji do Androida 11, bo po aktualizacji do wyżej wymienionej wersji nastąpił brak potwierdzenia płatności NFC. Zgłoszenie techniczne w moje ING wykonałem jakieś 2tygodnie temu jednak zostało bez odzewu.
Odpowiedz
0 Lajków
fornalf1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
4
24-04-2021
Wiadomość 5 z 8 (29 293 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

@fornalf1 Jeśli mamy zgłoszone Twoją reklamację z pewnością na nią odpowiemy, gdy tylko ustalimy, jak możemy pomóc. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 6 z 8 (29 227 wyświetleń)

Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

Cześć, miałem ten sam problem po przesiadce na nowy telefon. Zainstalowanie na nowo nic nie dało.

Dzisiaj zacząłem szukać problemu. I udało mi się to naprawić. Okienko z kartą pojawia się podczas płacenia.
Problem jest w braku uprawnień aplikacji, o które ta nigdy sama nie prosiła.
W zarządzaniu aplikacjami trzeba wybrać moje ING i w opcjach "inne uprawnienia" włączyć "wyświetlaj wyskakujące okno podczas pracy w tle", nie wiem czemu ale u mnie tych uprawnień nie było.

Swoją drogą jest jeszcze jedna opcja nie zaznaczona "wyświetlaj na ekranie blokady" ona nie jest do tego konieczna, na razie zostawilem tak jak było. Jeśli ktoś ze strony ING mógłby potwierdzić do czego ona jest potrzebna będę wdzięczny.
Odpowiedz
0 Lajków
baniakjr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-11-2021
Wiadomość 7 z 8 (27 423 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

@baniakjr Twoja instrukcja jest dobra i rozwiązuje ten problem. Standardowo dużo zależy od samego telefonu i od jego ustawień np. do płatności trzeba wybudzić telefon lub go odblokować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (26 949 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Re.: Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy