24-01-2021 00:08
24-01-2021 21:01
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING (czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00) lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69 - wprowadzimy zgłoszenie techniczne.
24-04-2021 21:40
25-04-2021 22:02
Bardzo mi przykro, że nie pojawia Ci się komunikat płatności na Twoim telefonie. Jest to nieprawidłowe działanie.
Sugerowałbym próbę odinstalowania swojej aplikacji i zainstalowanie jej ponownie. (jeśli nie pamiętasz swojego loginu do bankowości sprawdź go w swojej aplikacji przed jej odinstalowaniem, login będzie Ci potrzebny do jej aktywacji).
Czasami warto zacząć od najprostszych rzeczy. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami po zalogowaniu do Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony bądź za pomocą naszej całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, tak aby nasz dział techniczny mógł wyjaśnić tę sytuację.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
26-04-2021 10:59
27-04-2021 11:04
@fornalf1 Jeśli mamy zgłoszone Twoją reklamację z pewnością na nią odpowiemy, gdy tylko ustalimy, jak możemy pomóc. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.
04-11-2021 18:10
16-11-2021 11:13
@baniakjr Twoja instrukcja jest dobra i rozwiązuje ten problem. Standardowo dużo zależy od samego telefonu i od jego ustawień np. do płatności trzeba wybudzić telefon lub go odblokować.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
18-11-2024