14-07-2018 12:18
Jeśli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej podejdź do dowolnego oddziału naszego banku. Specjalista sprawdzi na miejscu czy uda się połączyć konta firmowe z kontami indywidualnymi. Do pozostałych kont pozostanie logowanie przez przeglądarkę internetową. Mimo dłuższego logowania po wejściu na konto dostęp będzie taki jak w aplikacji. Nasza bankowość jest dostępna w technologii RWD więc dopasuje się do urządzenia z którego korzystasz.
Wszystkie uwagi są dla nas ważne dlatego przekażę Twoją wiadomość do odpowiedniej jednostki naszego banku.
15-07-2018 21:27
16-07-2018 11:03
Dokładnie ten sam problem! Wybrałam ING m. in. z uwagi na fajną i przede wszystkim, dobrze działającą aplikację mobilną. Po roku użytkowania przenieśliśmy również finanse firmowe do ING, i co...???!!! Teraz się bawię w przeskakiwanie między przeglądarką a aplikacją na telefonie, bo nie mogę mieć dwóch kont przypisanych do jednej aplikacji - porażka!!! Jest to na tyle irytujące, że po 2 tygodniach od startu nowej aplikacji rozważamy przeniesienie przyjnajmniej jednego konta do innego banku... warto było?
17-07-2018 12:44
@kama_esz Przykro mi, że nowa odsłona naszej bankowości internetowej i mobilnej nie spełnia Twoich oczekiwań. Nadal rozwijamy nasze systemy, dlatego też przekazałem Twoje sugestie do osób zajmujących się tym tematem. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tej materii. Jeżeli posiadasz więcej niż 1 login do bankowości internetowej to tak jak już wspominaliśmy wcześniej jeden z nich możesz przypisać do danej aplikacji mobilnej. Kolejne loginy obsłużysz przez Moje ING, które działa w technologii RWD. Dzięki temu dopasuje się do ekranu urządzenia na którym będziesz z niego korzystać. Mam nadzieję, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.
06-11-2018 14:30
Witam mam pytanie kiedy będzie dostępna aplikacja na telefon przy posiadaniu dwóch kont: konto osobiste i firmowe. Obecnie mobilne ING działa tylko na jedno konto. Pozdrawiam
15-08-2019 22:47
Czy ktoś z Was miał już taką sytuację?
Mąż założył konto w ing, wcześniej w swoim telefonie miał dostęp do mojego konta.
Teraz chciałby logować się do siebie, ale mieć możliwość zaglądania do mnie - czy taka opcja w ogóle jest dopuszczalna?
Usunęłam jego telefon z listy zaufanych urządzeń, ale teraz mam problem z przeskakiwaniem między kontami.
help
16-08-2019 09:36
@magba w takiej sytuacji to Ty musisz ustanowić męża pełnomocnikiem. W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto. Jeśli Ty masz widzieć konto męża, to on musi nadać pełnomocnictwo Tobie wzajemnie
21-10-2020 13:52
Witam.
Niestety przy próbie nadania pełnomocnictwa online otrzymałem komunikta, iż nie jest możliwa taka operacja. Muszę zgłosić się do oddziału banku.
Czy rzeczywiście w dobie szerzącego się Covidu muszę udać się w tym celu aż do Oddziału??
W powyższym poście / odpowiedzi jest jasny komunikat iż:
"W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto"
Proszę o odpowiedź.
22-10-2020 16:32
@mskibinski Czy osoba, którą chcesz upoważnić do swojego konta, korzysta już z naszej oferty, np. ma własne konto u nas? Czy to ma być pełnomocnictwo do konta osobistego czy firmowego?
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024