14-07-2018 12:18
Jeśli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej podejdź do dowolnego oddziału naszego banku. Specjalista sprawdzi na miejscu czy uda się połączyć konta firmowe z kontami indywidualnymi. Do pozostałych kont pozostanie logowanie przez przeglądarkę internetową. Mimo dłuższego logowania po wejściu na konto dostęp będzie taki jak w aplikacji. Nasza bankowość jest dostępna w technologii RWD więc dopasuje się do urządzenia z którego korzystasz.
Wszystkie uwagi są dla nas ważne dlatego przekażę Twoją wiadomość do odpowiedniej jednostki naszego banku.
15-07-2018 21:27
16-07-2018 11:03
Dokładnie ten sam problem! Wybrałam ING m. in. z uwagi na fajną i przede wszystkim, dobrze działającą aplikację mobilną. Po roku użytkowania przenieśliśmy również finanse firmowe do ING, i co...???!!! Teraz się bawię w przeskakiwanie między przeglądarką a aplikacją na telefonie, bo nie mogę mieć dwóch kont przypisanych do jednej aplikacji - porażka!!! Jest to na tyle irytujące, że po 2 tygodniach od startu nowej aplikacji rozważamy przeniesienie przyjnajmniej jednego konta do innego banku... warto było?
17-07-2018 12:44
@kama_esz Przykro mi, że nowa odsłona naszej bankowości internetowej i mobilnej nie spełnia Twoich oczekiwań. Nadal rozwijamy nasze systemy, dlatego też przekazałem Twoje sugestie do osób zajmujących się tym tematem. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tej materii. Jeżeli posiadasz więcej niż 1 login do bankowości internetowej to tak jak już wspominaliśmy wcześniej jeden z nich możesz przypisać do danej aplikacji mobilnej. Kolejne loginy obsłużysz przez Moje ING, które działa w technologii RWD. Dzięki temu dopasuje się do ekranu urządzenia na którym będziesz z niego korzystać. Mam nadzieję, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.
06-11-2018 14:30
Witam mam pytanie kiedy będzie dostępna aplikacja na telefon przy posiadaniu dwóch kont: konto osobiste i firmowe. Obecnie mobilne ING działa tylko na jedno konto. Pozdrawiam
15-08-2019 22:47
Czy ktoś z Was miał już taką sytuację?
Mąż założył konto w ing, wcześniej w swoim telefonie miał dostęp do mojego konta.
Teraz chciałby logować się do siebie, ale mieć możliwość zaglądania do mnie - czy taka opcja w ogóle jest dopuszczalna?
Usunęłam jego telefon z listy zaufanych urządzeń, ale teraz mam problem z przeskakiwaniem między kontami.
help
16-08-2019 09:36
@magba w takiej sytuacji to Ty musisz ustanowić męża pełnomocnikiem. W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto. Jeśli Ty masz widzieć konto męża, to on musi nadać pełnomocnictwo Tobie wzajemnie
21-10-2020 13:52
Witam.
Niestety przy próbie nadania pełnomocnictwa online otrzymałem komunikta, iż nie jest możliwa taka operacja. Muszę zgłosić się do oddziału banku.
Czy rzeczywiście w dobie szerzącego się Covidu muszę udać się w tym celu aż do Oddziału??
W powyższym poście / odpowiedzi jest jasny komunikat iż:
"W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto"
Proszę o odpowiedź.
22-10-2020 16:32
@mskibinski Czy osoba, którą chcesz upoważnić do swojego konta, korzysta już z naszej oferty, np. ma własne konto u nas? Czy to ma być pełnomocnictwo do konta osobistego czy firmowego?
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024