Odpowiedz

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Jeśli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej podejdź do dowolnego oddziału naszego banku. Specjalista sprawdzi na miejscu czy uda się połączyć konta firmowe z kontami indywidualnymi. Do pozostałych kont pozostanie logowanie przez przeglądarkę internetową. Mimo dłuższego logowania po wejściu na konto dostęp będzie taki jak w aplikacji. Nasza bankowość jest dostępna w technologii RWD więc dopasuje się do urządzenia z którego korzystasz.

Wszystkie uwagi są dla nas ważne dlatego przekażę Twoją wiadomość do odpowiedniej jednostki naszego banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 21 z 29 (20 581 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Niestety ja również mam podobny problem. Dodatkowo bank nie jest w stanie pod jednym loginem obsłużyć wszystkich moich kont, chociaż o to prosiłem. W rezultacie mam 4 loginy i byłoby miło gdyby aplikacja je zapamiętała, a ja wybierał bym odpowiednie konto jednym kliknięciem. Jeżeli bank nie szanuje potrzeb klienta czas zmienić bank. Pozdrawiam
P.s. ing wmawia nam że to dlatego że usługi przypisane są do loginu. To nie do końca prawda ponieważ np. Blik przypisany jest do konta nie loginu. Nie widzę więc problemu aby dodać kolejne loginu - po prostu bank nie chce wydawać kasy na poprawki.
Odpowiedz
0 Lajków
TomekW84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-07-2018
Wiadomość 22 z 29 (20 433 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Dokładnie ten sam problem! Wybrałam ING m. in. z uwagi na fajną i przede wszystkim, dobrze działającą aplikację mobilną. Po roku użytkowania przenieśliśmy również finanse firmowe do ING, i co...???!!! Teraz się bawię w przeskakiwanie między przeglądarką a aplikacją na telefonie, bo nie mogę mieć dwóch kont przypisanych do jednej aplikacji - porażka!!! Jest to na tyle irytujące, że po 2 tygodniach od startu nowej aplikacji rozważamy przeniesienie przyjnajmniej jednego konta do innego banku... warto było?

Odpowiedz
0 Lajków
kama_esz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-07-2018
Wiadomość 23 z 29 (19 474 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

@kama_esz Przykro mi, że nowa odsłona naszej bankowości internetowej i mobilnej nie spełnia Twoich oczekiwań. Nadal rozwijamy nasze systemy, dlatego też przekazałem Twoje sugestie do osób zajmujących się tym tematem. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tej materii. Jeżeli posiadasz więcej niż 1 login do bankowości internetowej to tak jak już wspominaliśmy wcześniej jeden z nich możesz przypisać do danej aplikacji mobilnej. Kolejne loginy obsłużysz przez Moje ING, które działa w technologii RWD. Dzięki temu dopasuje się do ekranu urządzenia na którym będziesz z niego korzystać. Mam nadzieję, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 24 z 29 (19 423 wyświetleń)

Moje mobilne ING przy posiadaniu dwóch kont

Witam mam pytanie kiedy będzie dostępna aplikacja na telefon przy posiadaniu dwóch kont: konto osobiste i firmowe. Obecnie mobilne ING działa tylko na jedno konto. Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Monika1979
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-11-2018
Wiadomość 25 z 29 (18 193 wyświetleń)

2 konta, 1 aplikacja

Czy ktoś z Was miał już taką sytuację?

Mąż założył konto w ing, wcześniej w swoim telefonie miał dostęp do mojego konta.

Teraz chciałby logować się do siebie, ale mieć możliwość zaglądania do mnie - czy taka opcja w ogóle jest dopuszczalna?

Usunęłam jego telefon z listy zaufanych urządzeń, ale teraz mam problem z przeskakiwaniem między kontami.

 

help

Odpowiedz
0 Lajków
magba
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-08-2019
Wiadomość 26 z 29 (14 170 wyświetleń)

Re: 2 konta, 1 aplikacja

@magba w takiej sytuacji to Ty musisz ustanowić męża pełnomocnikiem. W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto. Jeśli Ty masz widzieć konto męża, to on musi nadać pełnomocnictwo Tobie wzajemnie Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 27 z 29 (14 131 wyświetleń)

Re: 2 konta, 1 aplikacja

Witam.

Niestety przy próbie nadania pełnomocnictwa online otrzymałem komunikta, iż nie jest możliwa taka operacja. Muszę zgłosić się do oddziału banku.

Czy rzeczywiście w dobie szerzącego się Covidu muszę udać się w tym celu aż do Oddziału??

W powyższym poście / odpowiedzi jest jasny komunikat iż: 

"W swojej bankowość internetowej Moje ING wybierz dany rachunek i tam opcja pełnomocnicy. Po nadaniu pełnomocnictwa, mąż loguje się do swojego Mojego ING i już widzi Twoje konto"

Proszę o odpowiedź.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mskibinski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-10-2020
Wiadomość 28 z 29 (9 491 wyświetleń)

Re: 2 konta, 1 aplikacja

@mskibinski Czy osoba, którą chcesz upoważnić do swojego konta, korzysta już z naszej oferty, np. ma własne konto u nas? Czy to ma być pełnomocnictwo do konta osobistego czy firmowego?





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 29 z 29 (9 470 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy