Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Witam,

 

Miałem okazję korzystać z aplikacji mobilnych prawie każdego banku w Polsce,w niektórych z nich możma spotkać rozwiązania które znacznie ułatwiają pracę z aplikacją, może warto wprowadzić część z nich, lub inne do aplikacji ING ?

 

Poniżej kilka propozycji:

1. Nowa opcja logowania do aplikacji mobilnej

  • za pomocą czytnika linii papilarnych (coraz popularniejsze w smartfonach)

 

2. autoryzacja transakcji w aplikacji mobilnej

  • za pomocą kodu PIN (ten sam który używany jest do logowania)
  • za pomocą czytnika linii papilarnych w telefonie
  • automatyczny odczyt kodu autoryzacyjnego z SMS

Przepisywanie kodu SMS jest niewygodne, zwłaszcza gdy przepisujemy go z telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja. Jest to trochę bez sensu. Jest wiele aplikacji które odczytyją kody autoryzacyjne automatycznie gdy przyjdzie SMS, nie jest wymagana żadna czynność ze strony użytkownika.

 

3. autoryzancja transakcji dokonanej w systemie bankowości internetowej Moje ING

  • Ciekawą opcją byłaby nowa metoda autoryzacji transakcji dokonywanej w internecie (Moje ING; 3D Secure) za pomocą aplikacji mobilnej zamiast kodów SMS.
  • Przykładowo: wprowadzam przelew w serwisie Moje ING i zamiast przepisywać kod autoryzacyjny z SMS, aplikacja mobilna wyświetla dane przelewu i prosi o potwierdzenie, podobnie jak działa BLIK.

 

4. możliwość opłacania rachunków poprzez odczyt kodu kreskowego, lub QR

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 9 (24 363 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

cześć,

 

dziękujemy za uwagi. Zajmuje się bezpośrednio aplikacją, więc odpowiem już teraz na parę Twoich propozycji Emotikon: Szczęśliwy

1. Logowanie za pomocą czytnika linii papilarnych mamy już na system iOS, a planujemy wdrożyć na system Android.

 

2. i 3. Pracujemy nad możliwością autoryzowanie niektórych płatności mobilnych za pomocą kodu PIN. Jeśli chodzi o SMS autoryzacyjny nie będziemy tego zmieniać - jest to podytkowane kwestiami bezpieczeństwa. 

 

4. Nie planujemy w najbliższym czasie wdrożenia opłacania rachunków poprzez odczyt kodów QR.

 

czekamy na dalsze uwagi Emotikon: Szczęśliwy

pozdrawiam,

Natalia 

 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 9 (24 353 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

"4. Nie planujemy w najbliższym czasie wdrożenia opłacania rachunków poprzez odczyt kodów QR."

Jestem zaskoczony i to niestety negatywnie, bo to jedna z brakujących rzeczy w aplikacji mobilnej, a wydawałoby się, że jest rynkowym standardem.
Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 9 (24 322 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Czy jest planowana możliwość szerszej konfiguracji powiadomień na iOS?

Aktualnie dostępne są jedynie dyskretne "dymki", bez możliwości włączenia dźwięków lub wibracji - w związku z czym łatwo takie powiadomienie przeoczyć.

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 4 z 9 (23 879 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Powiadomienia PUSH działają zgodnie z ustawieniami telefonu (w telefonie ustawiamy sposób wyświetlania, dźwięk). 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (23 795 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Nie do końca mogę się z tym zgodzić.

Przy ustawieniach powiadamiania jak w załączonym screenshocie notyfikowany jestem jedynie banerem, dźwięków oraz wibracji brak.

Konfiguracja to: iPhone 5s, iOS 9.3.4, mojeING 1.1.0

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 6 z 9 (23 711 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

@lmk Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie, to powinno rozwiązać problem. Aplikacja korzysta z ustawień systemowych w telefonie.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 7 z 9 (23 567 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Dziękuję za sugestię, jednakże ani sama reinstalacja ani też reinstalacja połączona z usunięciem i dodaniem na nowo urządzenia do listy zaufanych nie zmienia sytuacji.

Chwila google-owania potwierdza też, że nie jest to odosobniony przypadek: http://myapple.pl/forums/topic/271256-ing-mobile-powiadomienia

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 8 z 9 (23 509 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

@lmk Prosimy o kontakt z nami (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie przez bankowość internetową (Wiadomości). W ten sposób będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (23 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy