19-07-2016 13:37
Witam,
Miałem okazję korzystać z aplikacji mobilnych prawie każdego banku w Polsce,w niektórych z nich możma spotkać rozwiązania które znacznie ułatwiają pracę z aplikacją, może warto wprowadzić część z nich, lub inne do aplikacji ING ?
Poniżej kilka propozycji:
1. Nowa opcja logowania do aplikacji mobilnej
2. autoryzacja transakcji w aplikacji mobilnej
Przepisywanie kodu SMS jest niewygodne, zwłaszcza gdy przepisujemy go z telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja. Jest to trochę bez sensu. Jest wiele aplikacji które odczytyją kody autoryzacyjne automatycznie gdy przyjdzie SMS, nie jest wymagana żadna czynność ze strony użytkownika.
3. autoryzancja transakcji dokonanej w systemie bankowości internetowej Moje ING
4. możliwość opłacania rachunków poprzez odczyt kodu kreskowego, lub QR
Pozdrawiam
Marcin
19-07-2016 15:22
cześć,
dziękujemy za uwagi. Zajmuje się bezpośrednio aplikacją, więc odpowiem już teraz na parę Twoich propozycji
1. Logowanie za pomocą czytnika linii papilarnych mamy już na system iOS, a planujemy wdrożyć na system Android.
2. i 3. Pracujemy nad możliwością autoryzowanie niektórych płatności mobilnych za pomocą kodu PIN. Jeśli chodzi o SMS autoryzacyjny nie będziemy tego zmieniać - jest to podytkowane kwestiami bezpieczeństwa.
4. Nie planujemy w najbliższym czasie wdrożenia opłacania rachunków poprzez odczyt kodów QR.
czekamy na dalsze uwagi
pozdrawiam,
Natalia
19-07-2016 20:31
12-08-2016 09:46
Czy jest planowana możliwość szerszej konfiguracji powiadomień na iOS?
Aktualnie dostępne są jedynie dyskretne "dymki", bez możliwości włączenia dźwięków lub wibracji - w związku z czym łatwo takie powiadomienie przeoczyć.
13-08-2016 10:22
Powiadomienia PUSH działają zgodnie z ustawieniami telefonu (w telefonie ustawiamy sposób wyświetlania, dźwięk).
14-08-2016 22:55
Nie do końca mogę się z tym zgodzić.
Przy ustawieniach powiadamiania jak w załączonym screenshocie notyfikowany jestem jedynie banerem, dźwięków oraz wibracji brak.
Konfiguracja to: iPhone 5s, iOS 9.3.4, mojeING 1.1.0
16-08-2016 07:45
@lmk Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie, to powinno rozwiązać problem. Aplikacja korzysta z ustawień systemowych w telefonie.
16-08-2016 12:42
Dziękuję za sugestię, jednakże ani sama reinstalacja ani też reinstalacja połączona z usunięciem i dodaniem na nowo urządzenia do listy zaufanych nie zmienia sytuacji.
Chwila google-owania potwierdza też, że nie jest to odosobniony przypadek: http://myapple.pl/forums/topic/271256-ing-mobile-powiadomienia
16-08-2016 12:55
@lmk Prosimy o kontakt z nami (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie przez bankowość internetową (Wiadomości). W ten sposób będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024