Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Witam,

 

Miałem okazję korzystać z aplikacji mobilnych prawie każdego banku w Polsce,w niektórych z nich możma spotkać rozwiązania które znacznie ułatwiają pracę z aplikacją, może warto wprowadzić część z nich, lub inne do aplikacji ING ?

 

Poniżej kilka propozycji:

1. Nowa opcja logowania do aplikacji mobilnej

  • za pomocą czytnika linii papilarnych (coraz popularniejsze w smartfonach)

 

2. autoryzacja transakcji w aplikacji mobilnej

  • za pomocą kodu PIN (ten sam który używany jest do logowania)
  • za pomocą czytnika linii papilarnych w telefonie
  • automatyczny odczyt kodu autoryzacyjnego z SMS

Przepisywanie kodu SMS jest niewygodne, zwłaszcza gdy przepisujemy go z telefonu na którym jest zainstalowana aplikacja. Jest to trochę bez sensu. Jest wiele aplikacji które odczytyją kody autoryzacyjne automatycznie gdy przyjdzie SMS, nie jest wymagana żadna czynność ze strony użytkownika.

 

3. autoryzancja transakcji dokonanej w systemie bankowości internetowej Moje ING

  • Ciekawą opcją byłaby nowa metoda autoryzacji transakcji dokonywanej w internecie (Moje ING; 3D Secure) za pomocą aplikacji mobilnej zamiast kodów SMS.
  • Przykładowo: wprowadzam przelew w serwisie Moje ING i zamiast przepisywać kod autoryzacyjny z SMS, aplikacja mobilna wyświetla dane przelewu i prosi o potwierdzenie, podobnie jak działa BLIK.

 

4. możliwość opłacania rachunków poprzez odczyt kodu kreskowego, lub QR

 

Pozdrawiam

Marcin

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 9 (19 771 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

cześć,

 

dziękujemy za uwagi. Zajmuje się bezpośrednio aplikacją, więc odpowiem już teraz na parę Twoich propozycji Emotikon: Szczęśliwy

1. Logowanie za pomocą czytnika linii papilarnych mamy już na system iOS, a planujemy wdrożyć na system Android.

 

2. i 3. Pracujemy nad możliwością autoryzowanie niektórych płatności mobilnych za pomocą kodu PIN. Jeśli chodzi o SMS autoryzacyjny nie będziemy tego zmieniać - jest to podytkowane kwestiami bezpieczeństwa. 

 

4. Nie planujemy w najbliższym czasie wdrożenia opłacania rachunków poprzez odczyt kodów QR.

 

czekamy na dalsze uwagi Emotikon: Szczęśliwy

pozdrawiam,

Natalia 

 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 9 (19 761 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

"4. Nie planujemy w najbliższym czasie wdrożenia opłacania rachunków poprzez odczyt kodów QR."

Jestem zaskoczony i to niestety negatywnie, bo to jedna z brakujących rzeczy w aplikacji mobilnej, a wydawałoby się, że jest rynkowym standardem.
Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 9 (19 730 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Czy jest planowana możliwość szerszej konfiguracji powiadomień na iOS?

Aktualnie dostępne są jedynie dyskretne "dymki", bez możliwości włączenia dźwięków lub wibracji - w związku z czym łatwo takie powiadomienie przeoczyć.

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 4 z 9 (19 287 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Powiadomienia PUSH działają zgodnie z ustawieniami telefonu (w telefonie ustawiamy sposób wyświetlania, dźwięk). 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (19 203 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Nie do końca mogę się z tym zgodzić.

Przy ustawieniach powiadamiania jak w załączonym screenshocie notyfikowany jestem jedynie banerem, dźwięków oraz wibracji brak.

Konfiguracja to: iPhone 5s, iOS 9.3.4, mojeING 1.1.0

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 6 z 9 (19 119 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

@lmk Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie, to powinno rozwiązać problem. Aplikacja korzysta z ustawień systemowych w telefonie.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 7 z 9 (18 975 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

Dziękuję za sugestię, jednakże ani sama reinstalacja ani też reinstalacja połączona z usunięciem i dodaniem na nowo urządzenia do listy zaufanych nie zmienia sytuacji.

Chwila google-owania potwierdza też, że nie jest to odosobniony przypadek: http://myapple.pl/forums/topic/271256-ing-mobile-powiadomienia

Odpowiedz
0 Lajków
lmk
lmk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-08-2016
Wiadomość 8 z 9 (18 917 wyświetleń)

Re.: Nowe funkcjonalności Moje ING/ aplikacja mobilna

@lmk Prosimy o kontakt z nami (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie przez bankowość internetową (Wiadomości). W ten sposób będziemy mogli to dla Ciebie sprawdzić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
725
163
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (18 912 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Prowizja za doładowanie kartą kredytową ING VISA konta w Revolut

Nie, jeśli doładowanie będzie miało miejsce za pomocą danych karty, to nie pobieramy od tego prowizji. 

07-10-2022
Re: Kredyt hipoteczny - ubezpieczenie

Ubezpieczenie dotyczy osoby, która je wykupuje. Gdy dojdzie do jej śmierci, kredyt zostanie w całości spłacony przez ubezpieczyciela. Jeśli umrze drugi kredytobiorca, który nie był ubezpieczony, kredy

...

07-10-2022
Re: Wakacje kredytowe - zawieszenie raty w dniu płatności

Możesz złożyć wniosek o wakacje kredytowe nawet w dniu płatności raty. W takiej sytuacji kwot blokady powinna automatycznie wrócić na Twoje konto wieczorem. Jeśli tak się nie stało i spłata raty się z

...

06-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy