01-09-2017 16:10
Telefony Xiaomi z ich autorską nakładką na Androida umożliwiają instalowanie i niezależną konfigurację kilku instancji tej samej aplikacji. Działa to z powodzeniem dla Facebook'a, powinno więc i działać z Moje ING.
01-09-2017 17:01
A ja nadal nie rozumiem po co to ograniczenie. Niby z powodu dostępności jakichś tam danych przed zalogowaniem... W związku z tym czy nie prościej byłoby dać użytkownikowi wybór - jeśli chcesz widzieć coś przed zalogowaniem możesz korzystać tylko z jednego loginu, a jak nie chesz to nie ma ograniczenia w ilości loginów na urządzeniu. W korzystaniu z Moje ING cały czas kłania się całkowity brak możliwosci dostosowania systemu do własnych potrzeb. Można też zainstalować ING mobile dla przedsiębiorców i tam korzystać z drugiego loginu - apka cudo, nie ma tylu funkcji co Moje ING, ale do wszystkich podstawowych spraw nadaje się sto razy lepiej.
01-09-2017 17:23
Mi się wydaje, że liczba osób które posiadają dwa konta osobiste w banku i chciałyby korzystać z ich obu w aplikacji mobilnej jest jednak niewielka, a Bank w pierwszej kolejności stara się zaspokajać potrzeby ogółu.
Te ograniczenia wynikać też mogą z przyczyn technicznych - zarówno po stronie Banku jak i samych systemów na urządzenia mobilne. W przypadku wielu oddzielnych kont do rozwiązania pozostają najróżniejsze kwestie (np. obsługa powiadomień push).
18-12-2017 23:42
Czy planowane jest wprowadzenie możliwości zalogowania się na więcej niż jedno konto w aplikacji mobilnej Moje ING?
W starszej aplikacji (INGMobile) można bez problemu zalogować się na inne konto (np. małżonki). W nowym - niestety tylko na jedno.
19-12-2017 23:47
Aplikacja działa 1:1 (jeden login - jedno urządzenie). Możesz posiadać maksymalnie 3 urządzenie zaufane. Póki co nie planujemy tego zmieniać. Jeśli jesteś upoważniony do konta żony powinieneś je widzieć po zalogowaniu się do swojej aplikacji.
20-12-2017 05:29
06-12-2019 20:43
Odświeżając temat. Nie można dodać drugiego konta do urządzenia, ale można dodać konta z innych banków. ING więc wychodzi na przeciw klientom innych banków mając swoich w głębokim poważaniu. Mam konto żony, którego jestem współwłaścicielem, ale nie mogę swojej karty (z jej konta) aktywować na telefonie, bo wg aplikacji to nie jest moja karta i nie mogę zmienić jej ustawień pomimo, że karta jest na tym koncie.
Nie jest to dziwne?
Może lepiej przenieść swoje konto do innego banku. Wtedy będę mógł to dodać do aplikacji. To jest absurd.
07-12-2019 21:28
Jeżeli chodzi o samo przypisanie loginu do urządzenia, to nic się w tej sprawie nie zmieniło. Na jednym telefonie możesz w tym samym czasie korzystać z jednego loginu. Ten sam login możesz jednocześnie przypisać do 3 różnych urządzeń. Nie wiem jak dokładnie wygląda sytuacja, o której wspomniałeś, natomiast swoją kartę możesz aktywować tylko i wyłącznie na swojej bankowości internetowej. Jeżeli korzystasz z dwóch loginów, to zrobisz to na tym do którego przypisana jest ta karta. Kartę możesz również aktywować telefonicznie pod numerem 32 357 00 02. Nasi specjaliści są tam dla Ciebie dostępni całą dobę.
19-01-2020 17:20
Nigdzie nie mogę znaleźć jak przypisać do loginu prywatnego konta konto firmowe które ma teraz inny login, a to chyba jedyny sposób by mieć powiadomienia push z obu kont firmowego i prywatnego
20-01-2020 18:51
Możesz to zrobić tylko w oddziale banku. Wystarczy, że będziesz miał ze sobą dokument tożsamości.
Tak, jest to jedyny sposób aby otrzymywać jednocześnie powiadomienia z konta osobistego i firmowego.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024