16-01-2020 11:33
Witam,
ponieważ aplikacja nie obsługuje jednocześnie konta osobistego i firmowego dla spółki cywilnej mam pytania. Czy jeśli zainstalujemy aplikację na smartfonie i ją aktywujemy dla konta osobistego a później zainstalujemy ją jeszcze raz przy pomocy oprogramowania klonującego np. Cloner app i kopię przypiszemy do konta firmowego i zakładając, że będzie działać to czy wówczas będą zachowane standardy bezpieczeństwa?
Czy planowane jest w niedalekiej przyszłości umożliwienie obsługi jednym loginem i jedną aplikacją konta osobistego i spółki cywilnej? Trochę mnie to zaskoczyło, że ING nie oferuje tego, gdyż w innych bankach jest to normą (np. Ne.t czy mB..k).
17-01-2020 12:40
Nie rekomendujemy tego ze względów bezpieczeństwa. Dodatkowo, nie możemy obiecać, że aplikacja będzie wtedy działać. Zawsze zalecamy aby aplikację pobierać z zaufanego źródła - np. Sklep Google Play w przypadku systemu Android.
Przyjęłam Twoją sugestię i przekazałam do zespołu zajmującego się aplikacją.
17-01-2020 18:35
Oczywiście miałem na myśli aplikacje pochodzące z google play. Jest co najmniej kilka aplikacji do klonowania i z opinii innych użytkowników wiem, że wiele działa poprawnie. Można zainstalować dwie aplikacje na jednym telefonie i zalogować jako dwóch użytkowników np. Facebook osobisty i Facebook_1 firmowy. Zastanawiam się tylko nad bezpieczeństwem takiego rozwiązania bo jednak aplikacja bankowa to nie portal społecznościowy. Stąd pytanie.
18-01-2020 14:45
Rozumiem, co masz na myśli i wierzę, że ułatwiłoby Ci to codzienne bankowanie.
Jak wspominaliśmy powyżej- nie rekomendujemy takiego rozwiązania.
Podczas klonowania aplikacji nie wiesz, gdzie i jakie Twoje dane są wysyłane.
Na telefonie powinieneś mieć zainstalowaną naszą oryginalną wersję aplikacji pochodzącą z zaufanego źródła.
Nie zalecamy ingerencji żadnych innych aplikacji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024