16-01-2020 11:33
Witam,
ponieważ aplikacja nie obsługuje jednocześnie konta osobistego i firmowego dla spółki cywilnej mam pytania. Czy jeśli zainstalujemy aplikację na smartfonie i ją aktywujemy dla konta osobistego a później zainstalujemy ją jeszcze raz przy pomocy oprogramowania klonującego np. Cloner app i kopię przypiszemy do konta firmowego i zakładając, że będzie działać to czy wówczas będą zachowane standardy bezpieczeństwa?
Czy planowane jest w niedalekiej przyszłości umożliwienie obsługi jednym loginem i jedną aplikacją konta osobistego i spółki cywilnej? Trochę mnie to zaskoczyło, że ING nie oferuje tego, gdyż w innych bankach jest to normą (np. Ne.t czy mB..k).
17-01-2020 12:40
Nie rekomendujemy tego ze względów bezpieczeństwa. Dodatkowo, nie możemy obiecać, że aplikacja będzie wtedy działać. Zawsze zalecamy aby aplikację pobierać z zaufanego źródła - np. Sklep Google Play w przypadku systemu Android.
Przyjęłam Twoją sugestię i przekazałam do zespołu zajmującego się aplikacją.
17-01-2020 18:35
Oczywiście miałem na myśli aplikacje pochodzące z google play. Jest co najmniej kilka aplikacji do klonowania i z opinii innych użytkowników wiem, że wiele działa poprawnie. Można zainstalować dwie aplikacje na jednym telefonie i zalogować jako dwóch użytkowników np. Facebook osobisty i Facebook_1 firmowy. Zastanawiam się tylko nad bezpieczeństwem takiego rozwiązania bo jednak aplikacja bankowa to nie portal społecznościowy. Stąd pytanie.
18-01-2020 14:45
Rozumiem, co masz na myśli i wierzę, że ułatwiłoby Ci to codzienne bankowanie.
Jak wspominaliśmy powyżej- nie rekomendujemy takiego rozwiązania.
Podczas klonowania aplikacji nie wiesz, gdzie i jakie Twoje dane są wysyłane.
Na telefonie powinieneś mieć zainstalowaną naszą oryginalną wersję aplikacji pochodzącą z zaufanego źródła.
Nie zalecamy ingerencji żadnych innych aplikacji.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024