Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć,

Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "błąd pobierania danych".

Czy jest jakiś problem po stronie banku?

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid_77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 055 wyświetleń)

Re: Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć, 
nie prowadzimy teraz żadnych prac serwisowych.
Proszę, spróbuj w ustawieniach Twojego telefonu odszukać naszą aplikację i usnąć jej pamięć podręczną.
Następnie wyłącz i włącz telefon. 
To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 053 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy