Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć,

Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "błąd pobierania danych".

Czy jest jakiś problem po stronie banku?

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid_77
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
15-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 406 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć, 
nie prowadzimy teraz żadnych prac serwisowych.
Proszę, spróbuj w ustawieniach Twojego telefonu odszukać naszą aplikację i usnąć jej pamięć podręczną.
Następnie wyłącz i włącz telefon. 
To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
625
128
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 404 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zwiększenie kredytu hipotecznego

Jeśli korzystasz z kredytu hipotecznego na budowę domu albo remont i zabrakło Ci środków, to możesz zawnioskować o jego zwiększenie. Taka możliwość jest do końca okresu budowlanego.
W innych przypadkac

...

26-09-2020
Re: Kredyt hipoteczny na działkę rolną z warunkami zabudowy

Dzień dobry, 

 

gwarancji dać nie możemy, ale możesz złożyć wniosek na zakup tej działki, jeśli zostały wydane warunki zabudowy lub jak wspomniałaś Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego ded

...

26-09-2020
Re.: Kredyt gotówkowy dla zadłużonych

Provident ma (teoretycznie) 30 dni na aktualizację danych w BIK w przypadku spłaty pożyczki. Nie jest to regułą aby pozabankowe pożyczki wywiązywały się sumiennie z tego obowiązku. Po spłacie pożyczki...

26-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy