Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć,

Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "błąd pobierania danych".

Czy jest jakiś problem po stronie banku?

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid_77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 249 wyświetleń)

Re: Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć, 
nie prowadzimy teraz żadnych prac serwisowych.
Proszę, spróbuj w ustawieniach Twojego telefonu odszukać naszą aplikację i usnąć jej pamięć podręczną.
Następnie wyłącz i włącz telefon. 
To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (5 247 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Osobiście lub pocztą . 100 zł

21-03-2025
Re.: OKO dziecka

Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu Emotikon: Smutny

Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u

...

21-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości. 

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy