Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć,

Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "błąd pobierania danych".

Czy jest jakiś problem po stronie banku?

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid_77
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 806 wyświetleń)

Re: Błąd pobierania danych aplikacja mobilna iOS 9.3.6

Cześć, 
nie prowadzimy teraz żadnych prac serwisowych.
Proszę, spróbuj w ustawieniach Twojego telefonu odszukać naszą aplikację i usnąć jej pamięć podręczną.
Następnie wyłącz i włącz telefon. 
To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Restrukturyzacja

Moja ocena w Bik jest bardzo dobra 80/100 restrukturyzację wziąłem w czasach rosnących stóp bo nie wiadomo było jak to się skonczy po dwóch latach starałem się zlozyc wniosek o kredyt lecz nawet go ni...

11-09-2024
Re.: Nadpłata kredytu

Bank prawdopodobnie policzył/zaprognozował źle.
Przy nadpłacie i tych samych warunkach ( oprocentowanie i ilość rat) kredytu rata MUSI zmaleć i z czysto matematycznego punktu widzenia nie ma innej opcj

...

11-09-2024
CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Według mnie wystawienie funkcji Parkingi w CarPlay w obecnej formie jest bezużyteczne.
Po to mam wystawione funkcje aplikacji w panelu CarPlay, abym nie musiał w tym czasie korzystać z telefonu.

Obecnie

...

11-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy