15-01-2020 09:21
Cześć,
Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej po dłuższej chwili wyświetla się komunikat "błąd pobierania danych".
Czy jest jakiś problem po stronie banku?
Pozdrawiam,
15-01-2020 09:25
Cześć,
nie prowadzimy teraz żadnych prac serwisowych.
Proszę, spróbuj w ustawieniach Twojego telefonu odszukać naszą aplikację i usnąć jej pamięć podręczną.
Następnie wyłącz i włącz telefon.
To powinno pomóc
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu
Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u
... 21-03-2025Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości.
21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |