Odpowiedz

Re.: Jeden telefon - dwa konta

Telefony Xiaomi z ich autorską nakładką na Androida umożliwiają instalowanie i niezależną konfigurację kilku instancji tej samej aplikacji. Działa to z powodzeniem dla Facebook'a, powinno więc i działać z Moje ING. Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
30
27-12-2015
Wiadomość 11 z 20 (25 012 wyświetleń)

Re.: Jeden telefon - dwa konta

A ja nadal nie rozumiem po co to ograniczenie. Niby z powodu dostępności jakichś tam danych przed zalogowaniem... W związku z tym czy nie prościej byłoby dać użytkownikowi wybór - jeśli chcesz widzieć coś przed zalogowaniem możesz korzystać tylko z jednego loginu, a jak nie chesz to nie ma ograniczenia w ilości loginów na urządzeniu. W korzystaniu z Moje ING cały czas kłania się całkowity brak możliwosci dostosowania systemu do własnych potrzeb. Można też zainstalować ING mobile dla przedsiębiorców i tam korzystać z drugiego loginu - apka cudo, nie ma tylu funkcji co Moje ING, ale do wszystkich podstawowych spraw nadaje się sto razy lepiej.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 12 z 20 (24 983 wyświetleń)

Re.: Jeden telefon - dwa konta

Mi się wydaje, że liczba osób które posiadają dwa konta osobiste w banku i chciałyby korzystać z ich obu w aplikacji mobilnej jest jednak niewielka, a Bank w pierwszej kolejności stara się zaspokajać potrzeby ogółu. Emotikon: Mrugający

Te ograniczenia wynikać też mogą z przyczyn technicznych - zarówno po stronie Banku jak i samych systemów na urządzenia mobilne. W przypadku wielu oddzielnych kont do rozwiązania pozostają najróżniejsze kwestie (np. obsługa powiadomień push).

Ostatecznie wciąż pozostaje alternatywa w postaci używania wersji webowej na telefonie - wygląda ona niemal identycznie a uruchomienie jej to kwestia kilkunastu sekund.
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
30
27-12-2015
Wiadomość 13 z 20 (24 973 wyświetleń)

Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Czy planowane jest wprowadzenie możliwości zalogowania się na więcej niż jedno konto w aplikacji mobilnej Moje ING?

 

W starszej aplikacji (INGMobile) można bez problemu zalogować się na inne konto (np. małżonki). W nowym - niestety tylko na jedno.

Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 14 z 20 (23 057 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Aplikacja działa 1:1 (jeden login - jedno urządzenie). Możesz posiadać maksymalnie 3 urządzenie zaufane. Póki co nie planujemy tego zmieniać. Jeśli jesteś upoważniony do konta żony powinieneś je widzieć po zalogowaniu się do swojej aplikacji. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Moderator
Moderator icon
614
153
04-09-2015
Wiadomość 15 z 20 (22 984 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Dokładnie, z jednego loginu widzę konta, do których jestem upoważniony. Mogę wykonywać z nich operacje. Widzę też produkty właściciela, np. Jego kartę.
Można ustawiać filtr na widok. Wyjątkiem jest chyba historia widoczna po zalogowaniu. Tam robi się bałagan informacyjny.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 20 (22 967 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Odświeżając temat. Nie można dodać drugiego konta do urządzenia, ale można dodać konta z innych banków. ING więc wychodzi na przeciw klientom innych banków mając swoich w głębokim poważaniu. Mam konto żony, którego jestem współwłaścicielem, ale nie mogę swojej karty (z jej konta) aktywować na telefonie, bo wg aplikacji to nie jest moja karta i nie mogę zmienić jej ustawień pomimo, że karta jest na tym koncie.

Nie jest to dziwne?

 

Może lepiej przenieść swoje konto do innego banku. Wtedy będę mógł to dodać do aplikacji. To jest absurd.

 

Odpowiedz
0 Lajków
YURI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-12-2019
Wiadomość 17 z 20 (14 703 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Jeżeli chodzi o samo przypisanie loginu do urządzenia, to nic się w tej sprawie nie zmieniło. Na jednym telefonie możesz w tym samym czasie korzystać z jednego loginu. Ten sam login możesz jednocześnie przypisać do 3 różnych urządzeń. Nie wiem jak dokładnie wygląda sytuacja, o której wspomniałeś, natomiast swoją kartę możesz aktywować tylko i wyłącznie na swojej bankowości internetowej. Jeżeli korzystasz z dwóch loginów, to zrobisz to na tym do którego przypisana jest ta karta. Kartę możesz również aktywować telefonicznie pod numerem 32 357 00 02. Nasi specjaliści są tam dla Ciebie dostępni całą dobę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
603
190
12-10-2015
Wiadomość 18 z 20 (14 686 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Nigdzie nie mogę znaleźć jak przypisać do loginu prywatnego konta konto firmowe które ma teraz inny login, a to chyba jedyny sposób by mieć powiadomienia push z obu kont firmowego i prywatnego

Odpowiedz
0 Lajków
algodon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-01-2020
Wiadomość 19 z 20 (13 977 wyświetleń)

Re: Możliwość zalogowania się na więcej niż jedno konto

Możesz to zrobić tylko w oddziale banku. Wystarczy, że będziesz miał ze sobą dokument tożsamości.
Tak, jest to jedyny sposób aby otrzymywać jednocześnie powiadomienia z konta osobistego i firmowego. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
100
21
23-04-2018
Wiadomość 20 z 20 (13 930 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
40 dni na decyzję wstępną

Konsultant poinformował mnie dziś, że średni czas oczekiwania na decyzję wstępną (czyli przed wyceną i analizą po wycenie) to ...40 dni roboczych.

 

Przecież to wyklucza ING całkowicie w momencie gdy kt

...

03-08-2021
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy 

Kapelanka 42B w Krakowie.

Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatom

...

03-08-2021
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy