Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nieprawidłowy kod pin - wniosek o zawieszenie kredytu

Podczas składania wniosku na ostatnim etapie dostaję komunikat nieprawidłowy kod pin w aplikacji mobilnej. Wiem, że pin jest prawidłowy ponieważ mogę się nim zalogować do aplikacji. Podejrzane jest to że podczas wpisywania PINu klawiatura nie przełącza się automatycznie na numeryczną, tylko jest "zwykła" tak jak przy pisaniu wiadomości

Odpowiedz
0 Lajków
nerdek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-07-2022
Wiadomość 1 z 8 (3 872 wyświetleń)

Re: Nieprawidłowy kod pin - wniosek o zawieszenie kredytu

Prosimy, wyczyść pamięć podręczną aplikacji i spróbuj ponownie. Jeśli kłopot będzie dalej występował, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 8 (3 816 wyświetleń)

Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

U mnie jeszcze inaczej. Na koniec składania wniosku o wakacje kredytowe smsem otrzymałem kod Autoryzacyjny. Wpisałem poprawnie kilka razy sprawdzajac. Klik enter... I komunikat... "Nie udało się pobrać danych" . W Tym samym momencie przysłany zostaje SMS z kolejnym kodem autoryzacyjnym ale już nie ma okienka żeby go wpisać... I teraz pytanie? Wniosek został złożony? Poszedł? Czy jest pozamiatane i lipa. Złożyłem na 8 rat Wniosek składany 31.07. Nie mam żadnej odpowiedzi, a chcąc ponownie złożyć wniosek... Wyskakuje wniosek został już złożony. Jedno zaprzecza drugiemu. Proszę o informację
Odpowiedz
0 Lajków
Krystek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
02-08-2022
Wiadomość 3 z 8 (3 747 wyświetleń)

Re: Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

@Krystek Aby sprawdzić  status złożonego wniosku proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści będą dostępni od 8:00



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (3 729 wyświetleń)

Re: Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

Niestety kontakt telefoniczny jak również w formie czatu nie przyniósł dzisiaj żadnego rozwiązania. Jedyne co można zauważyć z wszystkich przeprowadzonych rozmów,to to, że nikt nie potrafi sprawy rozwiązać i pomóc, a rata która miała być zawieszona zostanie najprawdopodobniej pobrana w dniu 5 sierpnia
Odpowiedz
0 Lajków
Krystek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
02-08-2022
Wiadomość 5 z 8 (3 686 wyświetleń)

Re: Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

Kod autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu
Odpowiedz
0 Lajków
Romantyk40
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-08-2022
Wiadomość 6 z 8 (3 630 wyświetleń)

Re: Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

[ Edytowane ]
Nie pamiętam hasła
Odpowiedz
0 Lajków
Romantyk40
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-08-2022
Wiadomość 7 z 8 (3 627 wyświetleń)

Re: Kod Autoryzacyjny wniosek o zawieszenie kredytu

@Krystek, ciężko nam się odnieść do Twoich rozmów Emotikon: Smutny Przez Społeczność nie mamy wglądu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić co się dzieje. Prosimy, skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub Czatem w Moim ING i połącz się ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych.

 

@Romantyk40, hasło możesz zmienić na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy, wybierz przycisk "Nadaj nowe hasło" i wypełnij formularz.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
583
125
19-03-2018
Wiadomość 8 z 8 (3 563 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana rodzaju oprocentowania po złożeniu wniosku

Proszę w tej sprawie skontaktuj się z doradcą, który przyjmował Twój wniosek, wyjaśni wszystkie Twoje wątpliwości.

28-09-2024
Karta nagle zastrzeżona?

Próbowałem kupić grę przez internet płacąc kartą. Płatność pare razy nie przeszła, więc spróbowałem zapłacić przez Google Pay. A tu zamiast potwierdzenia przychodzi mi wiadomość "Zablokowaliśmy próbę

...

27-09-2024
Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze...

27-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy