Odpowiedz

aplikacja

Moja aplikacja nie zawsze informuje mnie o wpływach na konto..Kiedyś informowała też o każdym wydatku, a teraz tylko jak płacę blikiem albo robię przelew.Co jest nie tak.

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
08-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (727 wyświetleń)

Re: aplikacja

Upewnij się że w ustawieniach powiadomień w naszej aplikacji (Ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia na telefon - Zmień) masz zaznaczone konta i karty do których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli wszystkie konta i karty są zaznaczone i mimo to, nie dostajesz informacji o płatnościach - skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub przez Czat w aplikacji. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
480
108
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (695 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Naliczanie odsetek

W jaki sposób zaokrąglone są odsetki w racie? Nie jest to ani standardowe zaokrąglenie do 2 miejsca po przecinku. Odsetki obliczam standardowo tj. oprocentowanie/365× liczba dni×kapitał pozostały. Por...

26-11-2022
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Zarządzanie budżetem, to bardzo poważna  kwestia, a dostarczany nam jest od lat jedynie pół produkt. 

Nie wiem jaki jest ułamek ludzi, którym na tym zależy. 

 

Powstawało do tego mnóstwo aplikacji, arkus

...

26-11-2022
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Hej, fajnie że przekazałaś sugestię ale co z tym dalej? Nie ukrywam że mega by się przydała funkcja własnych etykiet wydatków. 

26-11-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy