06-08-2022 09:21
Moja aplikacja nie zawsze informuje mnie o wpływach na konto..Kiedyś informowała też o każdym wydatku, a teraz tylko jak płacę blikiem albo robię przelew.Co jest nie tak.
07-08-2022 10:23
Upewnij się że w ustawieniach powiadomień w naszej aplikacji (Ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia na telefon - Zmień) masz zaznaczone konta i karty do których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli wszystkie konta i karty są zaznaczone i mimo to, nie dostajesz informacji o płatnościach - skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub przez Czat w aplikacji. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |