Odpowiedz

aplikacja

Moja aplikacja nie zawsze informuje mnie o wpływach na konto..Kiedyś informowała też o każdym wydatku, a teraz tylko jak płacę blikiem albo robię przelew.Co jest nie tak.

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 122 wyświetleń)

Re: aplikacja

Upewnij się że w ustawieniach powiadomień w naszej aplikacji (Ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia na telefon - Zmień) masz zaznaczone konta i karty do których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli wszystkie konta i karty są zaznaczone i mimo to, nie dostajesz informacji o płatnościach - skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub przez Czat w aplikacji. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 090 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy