Odpowiedz

aplikacja

Moja aplikacja nie zawsze informuje mnie o wpływach na konto..Kiedyś informowała też o każdym wydatku, a teraz tylko jak płacę blikiem albo robię przelew.Co jest nie tak.

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 293 wyświetleń)

Re: aplikacja

Upewnij się że w ustawieniach powiadomień w naszej aplikacji (Ustawienia/Aplikacja mobilna/Powiadomienia na telefon - Zmień) masz zaznaczone konta i karty do których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli wszystkie konta i karty są zaznaczone i mimo to, nie dostajesz informacji o płatnościach - skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub przez Czat w aplikacji. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 261 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy