29-07-2022 11:43
Podczas składania wniosku na ostatnim etapie dostaję komunikat nieprawidłowy kod pin w aplikacji mobilnej. Wiem, że pin jest prawidłowy ponieważ mogę się nim zalogować do aplikacji. Podejrzane jest to że podczas wpisywania PINu klawiatura nie przełącza się automatycznie na numeryczną, tylko jest "zwykła" tak jak przy pisaniu wiadomości
29-07-2022 21:12
Prosimy, wyczyść pamięć podręczną aplikacji i spróbuj ponownie. Jeśli kłopot będzie dalej występował, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
02-08-2022 03:31
02-08-2022 06:12
@Krystek Aby sprawdzić status złożonego wniosku proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści będą dostępni od 8:00
02-08-2022 21:21
03-08-2022 05:16
03-08-2022 05:17 | Edytowano: 03-08-2022 05:18
04-08-2022 06:17
@Krystek, ciężko nam się odnieść do Twoich rozmów
Przez Społeczność nie mamy wglądu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić co się dzieje. Prosimy, skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub Czatem w Moim ING i połącz się ze specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych.
@Romantyk40, hasło możesz zmienić na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy, wybierz przycisk "Nadaj nowe hasło" i wypełnij formularz.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |