Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Błąd pojawił się teraz. Nie mogę napisać z aplikacji, gdyż nie mam dostępu do niczego w niej. Pojawia się odrazu błąd po wejściu do aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 71 z 88 (16 949 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Tak jak wspomnieliśmy te dane pozwolą nam to sprawdzić po stronie systemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
648
133
12-04-2017
Wiadomość 72 z 88 (16 893 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Napisałem pare dni temu emaila. Czekam na odzew. Bład cały czas sie pojawia.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 73 z 88 (16 713 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 74 z 88 (16 690 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Czy IT zajmuje się może problemem. Pytam, gdyż jeszcze nie przeinstalowałem aplikacji (co zapewne naprawi po raz kolejny problem), aby IT wrazie czego mogło zanalizować problem z logów w momencie gdy klikam w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 75 z 88 (16 575 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Niestety, nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. W takiej sytuacji zadzwoń do nas. Nasi specjaliści przyjmą zgłoszenie techniczne lub reklamacyjne. Na tej podstawie będziemy mogli udzielić Ci informacji. Na forum nie mamy takiej możliwości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 76 z 88 (16 482 wyświetleń)

Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Od wczoraj mam problem z aplikacją moje Ing na smartfonie .Aplikacja nie jest w stanie się połączyć mieli i mieli bez końca i nic. Nawet po kilkukrotnym usuwaniu i wgrywaniu nowej. Jedynie za pierwszym razem po wpisaniu na nowo haseł połączy się tylko raz później nie ma szans na kolejne. Telefon xiaomi mi a2 Lite wcześniej żadnych problemów.
Na miłość boską zróbcie coś z tym pomóżcie bo potrzebuje sprawnej aplikacji !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
mariolux
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 77 z 88 (15 369 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Przed uruchomieniem Moje ING mobile usuń ją z listy aplikacji działających w tle.

Jeżeli dalej nie będziesz mógł poprawnie uruchomić aplikacji, napisz do nas, proszę, przez Moje ING (Wiadomości). Sprawdzimy, co jest tego powodem.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 78 z 88 (15 291 wyświetleń)

Problemy z aplikacją

Aplikacja robiła juz problemy ok miesiąca temu, w tej chwili w ogóle nie nadaje się do użytku, ciągle zawiesza się, instalowałam od nowa 2x, moment jest dobrze i znowu zawiecha

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 79 z 88 (14 755 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Proszę spróbuj usunąć swoje urządzenie z zaufanych (w Moim ING na przeglądarce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna). Następnie wyłącz i włącz swój telefon i przejdź aktywację bankowości. Daj nam znać czy te czynności Ci pomogły.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 80 z 88 (14 731 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy