Odpowiedz
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Błąd pojawił się teraz. Nie mogę napisać z aplikacji, gdyż nie mam dostępu do niczego w niej. Pojawia się odrazu błąd po wejściu do aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 71 z 88 (7 479 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Tak jak wspomnieliśmy te dane pozwolą nam to sprawdzić po stronie systemu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 72 z 88 (7 423 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Napisałem pare dni temu emaila. Czekam na odzew. Bład cały czas sie pojawia.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 73 z 88 (7 243 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 74 z 88 (7 220 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Czy IT zajmuje się może problemem. Pytam, gdyż jeszcze nie przeinstalowałem aplikacji (co zapewne naprawi po raz kolejny problem), aby IT wrazie czego mogło zanalizować problem z logów w momencie gdy klikam w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 75 z 88 (7 105 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Niestety, nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. W takiej sytuacji zadzwoń do nas. Nasi specjaliści przyjmą zgłoszenie techniczne lub reklamacyjne. Na tej podstawie będziemy mogli udzielić Ci informacji. Na forum nie mamy takiej możliwości.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
407
125
25-03-2016
Wiadomość 76 z 88 (7 012 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Od wczoraj mam problem z aplikacją moje Ing na smartfonie .Aplikacja nie jest w stanie się połączyć mieli i mieli bez końca i nic. Nawet po kilkukrotnym usuwaniu i wgrywaniu nowej. Jedynie za pierwszym razem po wpisaniu na nowo haseł połączy się tylko raz później nie ma szans na kolejne. Telefon xiaomi mi a2 Lite wcześniej żadnych problemów.
Na miłość boską zróbcie coś z tym pomóżcie bo potrzebuje sprawnej aplikacji !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
mariolux
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 77 z 88 (5 899 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Przed uruchomieniem Moje ING mobile usuń ją z listy aplikacji działających w tle.

Jeżeli dalej nie będziesz mógł poprawnie uruchomić aplikacji, napisz do nas, proszę, przez Moje ING (Wiadomości). Sprawdzimy, co jest tego powodem.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Wiadomość 78 z 88 (5 821 wyświetleń)

Problemy z aplikacją

Aplikacja robiła juz problemy ok miesiąca temu, w tej chwili w ogóle nie nadaje się do użytku, ciągle zawiesza się, instalowałam od nowa 2x, moment jest dobrze i znowu zawiecha

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 79 z 88 (5 285 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problemy z aplikacją

Proszę spróbuj usunąć swoje urządzenie z zaufanych (w Moim ING na przeglądarce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna). Następnie wyłącz i włącz swój telefon i przejdź aktywację bankowości. Daj nam znać czy te czynności Ci pomogły.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 80 z 88 (5 261 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankomat zjadł pieniądze

Szanowna Pani Wasze zapewnienia można w.... wsadzić 

Prowadzę wiele lat Biuro Nieruchomości , nie zliczę klientów którzy ze mną kupili mieszkania a z moim doradcą wzięli kredyt w ING 

Nie wieże w żadne

...

02-07-2020
Problem Blik

Witam

Od paru dni mam problem z Blikiem. Mianowicie niektóre numery zarejestrowane w systemie Blik pokazują się u mnie jako niedziałające. Jest to dziwne o tyle, że działa to tylko w jedną stronę i te ...

02-07-2020
Re.: Aplikacja ING na Huawei

Czas zmienić bank buhahaha, idioci, co wy sobie myślicie? Dobry tam macie zarząd w tym ing <haha>

02-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy