Odpowiedz
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Błąd pojawił się teraz. Nie mogę napisać z aplikacji, gdyż nie mam dostępu do niczego w niej. Pojawia się odrazu błąd po wejściu do aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 71 z 88 (7 473 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Tak jak wspomnieliśmy te dane pozwolą nam to sprawdzić po stronie systemu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 72 z 88 (7 417 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Napisałem pare dni temu emaila. Czekam na odzew. Bład cały czas sie pojawia.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 73 z 88 (7 237 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 74 z 88 (7 214 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Czy IT zajmuje się może problemem. Pytam, gdyż jeszcze nie przeinstalowałem aplikacji (co zapewne naprawi po raz kolejny problem), aby IT wrazie czego mogło zanalizować problem z logów w momencie gdy klikam w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
01-09-2018
Wiadomość 75 z 88 (7 099 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Niestety, nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. W takiej sytuacji zadzwoń do nas. Nasi specjaliści przyjmą zgłoszenie techniczne lub reklamacyjne. Na tej podstawie będziemy mogli udzielić Ci informacji. Na forum nie mamy takiej możliwości.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
407
125
25-03-2016
Wiadomość 76 z 88 (7 006 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Od wczoraj mam problem z aplikacją moje Ing na smartfonie .Aplikacja nie jest w stanie się połączyć mieli i mieli bez końca i nic. Nawet po kilkukrotnym usuwaniu i wgrywaniu nowej. Jedynie za pierwszym razem po wpisaniu na nowo haseł połączy się tylko raz później nie ma szans na kolejne. Telefon xiaomi mi a2 Lite wcześniej żadnych problemów.
Na miłość boską zróbcie coś z tym pomóżcie bo potrzebuje sprawnej aplikacji !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
mariolux
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 77 z 88 (5 893 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Przed uruchomieniem Moje ING mobile usuń ją z listy aplikacji działających w tle.

Jeżeli dalej nie będziesz mógł poprawnie uruchomić aplikacji, napisz do nas, proszę, przez Moje ING (Wiadomości). Sprawdzimy, co jest tego powodem.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Wiadomość 78 z 88 (5 815 wyświetleń)
Highlighted

Problemy z aplikacją

Aplikacja robiła juz problemy ok miesiąca temu, w tej chwili w ogóle nie nadaje się do użytku, ciągle zawiesza się, instalowałam od nowa 2x, moment jest dobrze i znowu zawiecha

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 79 z 88 (5 279 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problemy z aplikacją

Proszę spróbuj usunąć swoje urządzenie z zaufanych (w Moim ING na przeglądarce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna). Następnie wyłącz i włącz swój telefon i przejdź aktywację bankowości. Daj nam znać czy te czynności Ci pomogły.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 80 z 88 (5 255 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z potwierdzeniem przelewu

Potwierdzenie przelewu dostępne jest w historii transakcji. Po wybraniu konkretnej transakcji, kliknij "pobierz potwierdzenie transakcji". Pamiętaj, że udostępniamy je w godzinach pracy naszego system

...

01-07-2020
Re.: Działalność gospodarcza

Czy oprócz tej zmiany, zmieniło się coś jeszcze jeżeli chodzi o znoszenie obostrzeń?

01-07-2020
Re: Zmiana istotna w trakcie budowy a kredyt

Jeśli ta zmiana nie wymaga zmian w projekcie, nie musicie nam tego zgłaszać. Jeżeli zmienialiście projekt, powinniście nas o tym poiformować. Najlepiej u specjalisty, u którego kompletowaliście dokume

...

01-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy