Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Błąd pojawił się teraz. Nie mogę napisać z aplikacji, gdyż nie mam dostępu do niczego w niej. Pojawia się odrazu błąd po wejściu do aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 71 z 88 (14 787 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Tak jak wspomnieliśmy te dane pozwolą nam to sprawdzić po stronie systemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 72 z 88 (14 731 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Napisałem pare dni temu emaila. Czekam na odzew. Bład cały czas sie pojawia.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 73 z 88 (14 551 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 74 z 88 (14 528 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

Czy IT zajmuje się może problemem. Pytam, gdyż jeszcze nie przeinstalowałem aplikacji (co zapewne naprawi po raz kolejny problem), aby IT wrazie czego mogło zanalizować problem z logów w momencie gdy klikam w aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
netmajor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
01-09-2018
Wiadomość 75 z 88 (14 413 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa aplikacja Moje Ing

@netmajor Niestety, nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. W takiej sytuacji zadzwoń do nas. Nasi specjaliści przyjmą zgłoszenie techniczne lub reklamacyjne. Na tej podstawie będziemy mogli udzielić Ci informacji. Na forum nie mamy takiej możliwości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 76 z 88 (14 320 wyświetleń)

Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Od wczoraj mam problem z aplikacją moje Ing na smartfonie .Aplikacja nie jest w stanie się połączyć mieli i mieli bez końca i nic. Nawet po kilkukrotnym usuwaniu i wgrywaniu nowej. Jedynie za pierwszym razem po wpisaniu na nowo haseł połączy się tylko raz później nie ma szans na kolejne. Telefon xiaomi mi a2 Lite wcześniej żadnych problemów.
Na miłość boską zróbcie coś z tym pomóżcie bo potrzebuje sprawnej aplikacji !!!!
Odpowiedz
0 Lajków
mariolux
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 77 z 88 (13 207 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Przed uruchomieniem Moje ING mobile usuń ją z listy aplikacji działających w tle.

Jeżeli dalej nie będziesz mógł poprawnie uruchomić aplikacji, napisz do nas, proszę, przez Moje ING (Wiadomości). Sprawdzimy, co jest tego powodem.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 78 z 88 (13 129 wyświetleń)

Problemy z aplikacją

Aplikacja robiła juz problemy ok miesiąca temu, w tej chwili w ogóle nie nadaje się do użytku, ciągle zawiesza się, instalowałam od nowa 2x, moment jest dobrze i znowu zawiecha

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 79 z 88 (12 593 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Proszę spróbuj usunąć swoje urządzenie z zaufanych (w Moim ING na przeglądarce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna). Następnie wyłącz i włącz swój telefon i przejdź aktywację bankowości. Daj nam znać czy te czynności Ci pomogły.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 80 z 88 (12 569 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

Dane, które podajesz w zleceniu przelewu powinny odpowiadać faktycznym danym odbiorcy, któremu przypisany jest numer rachunku. Jeśli dane będą się różniły, transakcja może zostać odrzucona. Znajomość ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.

25-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy