27-09-2018 14:36
28-09-2018 16:36
@netmajor Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Tak jak wspomnieliśmy te dane pozwolą nam to sprawdzić po stronie systemu.
02-10-2018 10:27
02-10-2018 15:05
Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możesz również do nas zadzwonić 32 357 00 69. Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.
04-10-2018 20:03
05-10-2018 17:59
@netmajor Niestety, nie mamy możliwości sprawdzenia danych w systemie bankowym. W takiej sytuacji zadzwoń do nas. Nasi specjaliści przyjmą zgłoszenie techniczne lub reklamacyjne. Na tej podstawie będziemy mogli udzielić Ci informacji. Na forum nie mamy takiej możliwości.
08-11-2018 10:08
09-11-2018 20:21
Przed uruchomieniem Moje ING mobile usuń ją z listy aplikacji działających w tle.
Jeżeli dalej nie będziesz mógł poprawnie uruchomić aplikacji, napisz do nas, proszę, przez Moje ING (Wiadomości). Sprawdzimy, co jest tego powodem.
21-11-2018 08:31
Aplikacja robiła juz problemy ok miesiąca temu, w tej chwili w ogóle nie nadaje się do użytku, ciągle zawiesza się, instalowałam od nowa 2x, moment jest dobrze i znowu zawiecha
21-11-2018 13:24
Proszę spróbuj usunąć swoje urządzenie z zaufanych (w Moim ING na przeglądarce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna). Następnie wyłącz i włącz swój telefon i przejdź aktywację bankowości. Daj nam znać czy te czynności Ci pomogły.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024