23-11-2018 21:49
Dzisiaj po kilku dniach nagle aplikacja zaczęła działać. Wypróbuje opisaną metodę gdy znów się zawiesi. Dziękuję
05-06-2019 00:06
Witam
od ostatniej aktualizacji - pod koniec maja, nie działa płatność zbliżeniowa telefonem.
Próbowałem wszystkich sugestii, odinstalowywanie, dodawanie telefonu na nowo, nic nie pomogło.
Przy pomocy drugiego telefonu sprawdzam czy NFC nadaje sygnał i nic - jednocześnie zmienając na Google Play działa od razu.
Nie działa na Huawei P30 lite
Działa na Galaxy S7.
05-06-2019 12:00
Witaj,
jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:
- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.
11-07-2019 19:42
Witam. Mam smartfon Goclever Quantum 2 400. Zainstalowałam aplikację ING i pokazuje, że będą ograniczenia z powodu roota. Telefon używał wcześniej siostrzeniec i nie wiedziałam, że jest z root owany. Da się coś zrobić coś, ale bez użycia komputera, by aplikacja działała w pełni i bezpiecznie jak bez roota? Jeśli nie to do jakiej kwoty można robić operacje z root em?
12-07-2019 17:36
@clavia Nie rekomendujemy root’owania telefonu. Nie blokujemy jednak możliwości aktywacji naszej aplikacji na takim urządzeniu. Niektóre funkcje aplikacji (np. płatności HCE Mastercard w telefonie) wymagają urządzenia bez roota. Z tego powodu nie zapłacisz w sklepie telefonem. Standardowe opcje takie jak; przelewy, sprawdzenie salda, sprawdzenie historii będą działały również na takim urządzeniu.
07-08-2019 09:00
29-08-2019 10:05
Witam, dziś podczas próby potwierdzenia przelewu zwykłego w nowy sposób (ponowne wprowadzenie kodu PIN aplikacji), nie mogę nic wpisać w miejsce gdzie ten PIN się wpisuje, po radzie konsultanta usunąłem wszelkie inne klawiatury ekranowe, wyłączyłem inne niż Polski języki wprowadzania, reinstalowałem aplikację Moje ING mobile oraz zaktualizowałem przeglądarkę Google Chrome do najnowszej wersji. Mimo podjętych wyżej działań, nadal nie ma możliwości wpisania cyfr w miejsce PINu (co dziwne, podczas pierwszego wpisania PIN'u po starcie aplikacji, wszystko przechodzi idealnie).
Czy ktoś posiada solucję na rozwiązanie tego problemu ? Używam telefonu LG G4c, wersja androida: 6.0 i dalej już nie zaktualizuje jej.
W załączeniu daję screenshot z powyższym problemem.
30-08-2019 13:25
@PiotrP dziękuję za posta. Błąd jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024