Odpowiedz

Re: Problemy z aplikacją

Dzisiaj po kilku dniach nagle aplikacja zaczęła działać. Wypróbuje opisaną metodę gdy znów się zawiesi. Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
kasia13
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-11-2018
Wiadomość 81 z 88 (14 474 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Witam

 

od ostatniej aktualizacji - pod koniec maja, nie działa płatność zbliżeniowa telefonem.

Próbowałem wszystkich sugestii, odinstalowywanie, dodawanie telefonu na nowo, nic nie pomogło.

Przy pomocy drugiego telefonu sprawdzam czy NFC nadaje sygnał i nic - jednocześnie zmienając na Google Play działa od razu.

 

Nie działa na Huawei P30 lite

Działa na Galaxy S7.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolGT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-06-2019
Wiadomość 82 z 88 (13 513 wyświetleń)

Re: Problemy z aplikacją

Witaj,
jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:

- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 83 z 88 (13 491 wyświetleń)

Witam. Mam smartfon Goclever Quantum 2 400. Zainstalowałam aplikację ING i pokazuje, że będą ograniczenia z powodu roota. Telefon używał wcześniej siostrzeniec i nie wiedziałam, że jest z root owany. Da się coś zrobić  coś, ale bez użycia komputera, by aplikacja działała w pełni i bezpiecznie jak bez roota? Jeśli nie to do jakiej kwoty można robić operacje z root em? 

Odpowiedz
0 Lajków
clavia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-08-2018
Wiadomość 84 z 88 (13 229 wyświetleń)

@clavia Nie rekomendujemy root’owania telefonu. Nie blokujemy jednak możliwości aktywacji naszej aplikacji na takim urządzeniu. Niektóre funkcje aplikacji (np. płatności HCE Mastercard w telefonie) wymagają urządzenia bez roota. Z tego powodu nie zapłacisz w sklepie telefonem. Standardowe opcje takie jak; przelewy, sprawdzenie salda, sprawdzenie historii będą działały również na takim urządzeniu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 85 z 88 (13 193 wyświetleń)
Weisschwartz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
6
13-07-2017
Wiadomość 86 z 88 (12 960 wyświetleń)

Błędy w działaniu aplikacji mobilnej Moje ING mobile

Witam, dziś podczas próby potwierdzenia przelewu zwykłego w nowy sposób (ponowne wprowadzenie kodu PIN aplikacji), nie mogę nic wpisać w miejsce gdzie ten PIN się wpisuje, po radzie konsultanta usunąłem wszelkie inne klawiatury ekranowe, wyłączyłem inne niż Polski języki wprowadzania, reinstalowałem aplikację Moje ING mobile oraz zaktualizowałem przeglądarkę Google Chrome do najnowszej wersji. Mimo podjętych wyżej działań, nadal nie ma możliwości wpisania cyfr w miejsce PINu (co dziwne, podczas pierwszego wpisania PIN'u po starcie aplikacji, wszystko przechodzi idealnie).

 

Czy ktoś posiada solucję na rozwiązanie tego problemu ? Używam telefonu LG G4c, wersja androida: 6.0 i dalej już nie zaktualizuje jej.

W załączeniu daję screenshot z powyższym problemem.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrP
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-08-2019
Wiadomość 87 z 88 (12 625 wyświetleń)

Re: Błędy w działaniu aplikacji mobilnej Moje ING mobile

@PiotrP dziękuję za posta. Błąd jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 88 z 88 (12 497 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy