28-08-2018 10:59
wersja 2.8.4 - od dzisiejszej nocy apka nie działa, kręci kółkiem i nic. O co chodzi?
M.
28-08-2018 13:19 | Edytowano: 28-08-2018 13:20
Proszę, w pierwszej kolejności spróbuj standardowych rozwiązań:
Jeżeli to nie pomoże - przeinstaluj aplikację.
Wróć do nas proszę z informacją, czy udało Ci się zalogować do usługi.
Jeżeli dalej będziesz miał trudności proszę, prześlij nam:
28-08-2018 13:24
Dzięki, coś się musiało zbiesić, drugi restart pomógł.
Pozdrawiam!
28-08-2018 13:33
Cieszę się i również pozdrawiam !
01-09-2018 23:07 | Edytowano: 01-09-2018 23:08
Witam,
co pare tygodni mam błąd w aplikacji mobilnej: Błąd wykonania transakcji (D)!
Nie jestem w stanie nawet się zalogować. Zawsze pomaga reinstalacja aplikacji, ale to jest denerwujące.
Iphone 5s
iOS 11.4.1
07-09-2018 17:27
Mam do Ciebie w związku z opisaną sytuacją dwie prośby:
Daj znać, czy pomogło.
18-09-2018 09:41
18-09-2018 10:33
Nie mamy obecnie problemów z naszą aplikacją. Zalogowałam się również bez problemu do swojej aplikacji. Spróbuj przeinstalować aplikację. Możesz również wyłączyć aplikacje, z których obecnie nie korzystasz. To powinno poprawić działanie naszej aplikacji.
26-09-2018 07:37
27-09-2018 08:18
@netmajor abysmy mogli przeanalizować sytuację, napisz do nas wiadomość w Moim ING z opisem sytuacji kiedy pojawił się błąd. Podaj datę i godzinę - pozwoli nam to sprawdzić sytuacje w bankowości. Dopiero posiadając takie dane, będziemy mogli sprawdzić co jest powodem usterki.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz