28-08-2018 10:59
wersja 2.8.4 - od dzisiejszej nocy apka nie działa, kręci kółkiem i nic. O co chodzi?
M.
28-08-2018 13:19 | Edytowano: 28-08-2018 13:20
Proszę, w pierwszej kolejności spróbuj standardowych rozwiązań:
Jeżeli to nie pomoże - przeinstaluj aplikację.
Wróć do nas proszę z informacją, czy udało Ci się zalogować do usługi.
Jeżeli dalej będziesz miał trudności proszę, prześlij nam:
28-08-2018 13:24
Dzięki, coś się musiało zbiesić, drugi restart pomógł.
Pozdrawiam!
28-08-2018 13:33
Cieszę się i również pozdrawiam ! ![]()
01-09-2018 23:07 | Edytowano: 01-09-2018 23:08
Witam,
co pare tygodni mam błąd w aplikacji mobilnej: Błąd wykonania transakcji (D)!
Nie jestem w stanie nawet się zalogować. Zawsze pomaga reinstalacja aplikacji, ale to jest denerwujące.
Iphone 5s
iOS 11.4.1
07-09-2018 17:27
Mam do Ciebie w związku z opisaną sytuacją dwie prośby:
Daj znać, czy pomogło.
18-09-2018 09:41
18-09-2018 10:33
Nie mamy obecnie problemów z naszą aplikacją. Zalogowałam się również bez problemu do swojej aplikacji. Spróbuj przeinstalować aplikację. Możesz również wyłączyć aplikacje, z których obecnie nie korzystasz. To powinno poprawić działanie naszej aplikacji.
26-09-2018 07:37
27-09-2018 08:18
@netmajor abysmy mogli przeanalizować sytuację, napisz do nas wiadomość w Moim ING z opisem sytuacji kiedy pojawił się błąd. Podaj datę i godzinę - pozwoli nam to sprawdzić sytuacje w bankowości. Dopiero posiadając takie dane, będziemy mogli sprawdzić co jest powodem usterki.
Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |