10-07-2018 16:02
Nie widzę aktualizacji. Najnowsza wersja dostępna w android markecie
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ing.mojeing
to 2.8.2
czyli ta, którą mam zainstalowaną od kilku dni i z którą jest taki sam problem jak z 2.8.0 i 2.8.1 - porównaj moją pierwszą wiadomość z treścią wyjątku.
10-07-2018 18:14
Sprawdzimy to i wrócimy z odpowiedzią.
12-07-2018 11:10
Witam
A czy planujecie możne przebudowę i wypuszczenie starszej wersji
(Ing mobile dla przedsiębiorców) ponownie ?
Pozdrawiam
13-07-2018 20:38
@luk2 Nie planujemy przywracać naszej poprzedniej aplikacji. Nie możemy jej już rozwijać.
25-07-2018 10:53
Używam aplikacji na Iphone, jedyna jaka pojawia mi się w AppStore to wersja 2.8.0
Tak jak innym osobom w tym wątku, aplikacja po wpisaniu PINu, nie uruchamia się, wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych".
Czy mogę prosić o interwencje?
25-07-2018 17:38
Mam taki sam problem. Klikam chwilę w aplikajci chce zrobić przelew i komunikat Aplikacja Moje ING przestała działać.
Proszę o pilną aktualizację gdyż tak się nie da korzystać.
27-07-2018 11:52
@agndra91 @aju Chcielibyśmy przeanalizować Wasz problem na takim samym telefonie. Proszę Was o model iPhona oraz wersję iOSa.
@aju czy ten komunikat pojawia Ci się od razu po kliknięciu w Wykonaj transakcję czy np. w momencie przejścia do smsa z kodem. Proszę Cię o więcej informacji.
27-07-2018 19:15 | Edytowano: 27-07-2018 19:17
Różnie, przeważnie w momencie przeglądania historii, nieraz tuż przed wejściem w historię, przy próbie spłacenia karty.
nie ma reguły.
Ja mam leeco le pro 3 elite z softem dotos 2.4.0 ale pewnie nie jesteście w stanie przetestować na takim telefonie swojego oprogramowania. Dodam że inne apki działają poprawnie, innych banków również więc wina lezy ewidentnie w kodzie mojeing.
27-07-2018 19:20
aju Dziękujemy za dodatkowe informacje. Postaramy się to sprawdzić.
30-07-2018 11:07 | Edytowano: 30-07-2018 11:09
Witam,
Moj telefon to Iphone 6. iOS 10.
Prosze o szybka odpowiedz.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024