10-07-2018 16:02
Nie widzę aktualizacji. Najnowsza wersja dostępna w android markecie
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ing.mojeing
to 2.8.2
czyli ta, którą mam zainstalowaną od kilku dni i z którą jest taki sam problem jak z 2.8.0 i 2.8.1 - porównaj moją pierwszą wiadomość z treścią wyjątku.
10-07-2018 18:14
Sprawdzimy to i wrócimy z odpowiedzią.
12-07-2018 11:10
Witam
A czy planujecie możne przebudowę i wypuszczenie starszej wersji
(Ing mobile dla przedsiębiorców) ponownie ?
Pozdrawiam
13-07-2018 20:38
@luk2 Nie planujemy przywracać naszej poprzedniej aplikacji. Nie możemy jej już rozwijać.
25-07-2018 10:53
Używam aplikacji na Iphone, jedyna jaka pojawia mi się w AppStore to wersja 2.8.0
Tak jak innym osobom w tym wątku, aplikacja po wpisaniu PINu, nie uruchamia się, wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych".
Czy mogę prosić o interwencje?
25-07-2018 17:38
Mam taki sam problem. Klikam chwilę w aplikajci chce zrobić przelew i komunikat Aplikacja Moje ING przestała działać.
Proszę o pilną aktualizację gdyż tak się nie da korzystać.
27-07-2018 11:52
@agndra91 @aju Chcielibyśmy przeanalizować Wasz problem na takim samym telefonie. Proszę Was o model iPhona oraz wersję iOSa.
@aju czy ten komunikat pojawia Ci się od razu po kliknięciu w Wykonaj transakcję czy np. w momencie przejścia do smsa z kodem. Proszę Cię o więcej informacji.
27-07-2018 19:15 | Edytowano: 27-07-2018 19:17
Różnie, przeważnie w momencie przeglądania historii, nieraz tuż przed wejściem w historię, przy próbie spłacenia karty.
nie ma reguły.
Ja mam leeco le pro 3 elite z softem dotos 2.4.0 ale pewnie nie jesteście w stanie przetestować na takim telefonie swojego oprogramowania. Dodam że inne apki działają poprawnie, innych banków również więc wina lezy ewidentnie w kodzie mojeing.
27-07-2018 19:20
aju Dziękujemy za dodatkowe informacje. Postaramy się to sprawdzić.
30-07-2018 11:07 | Edytowano: 30-07-2018 11:09
Witam,
Moj telefon to Iphone 6. iOS 10.
Prosze o szybka odpowiedz.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024