05-11-2016 12:58
Oni nie sa w stanie nic zrobic z ta optymalizacja bo... ta aplikacja jest napisana w JavaScript i tylko opakowana, zeby udawala aplikacje na przyklad Androida - a ze JavaScript sam w sobie jest wolny, to w przypadku androida dziala na wirtualnej maszynie Java, wiec powolnosc i mulowatosc sie kumuluje wiec takie troche LOL i trolololo
05-11-2016 15:21
No działa wolno, dużo jej brakuje do tej starej... no ale już, obecna wersja MojeING na moim androidzie 5.0.1 działa juz jako tako. Parę tam błędów już znalazłem w stylu guzik nie działa albo brak możliwości wysłania napisanej wiadomości/opinii do banku ;-), ale ok.
Natomiast bardzo boli to, że że mogę mieć aktywnej tej apki na 2 urządzeniach, bo uwierzytelnienie drugiego wywala to pierwsze... Ja chcę korzystać z tej apki i na tel i na tablecie, wymiennie.
No i powiadomienia - dopisuję się do prośby o możliwość wybierania sygnału powiadomienia i wibracji. Prawie każda mądrzejsza apka na androida na to pozwala, właśnie po to, żeby móc sobie jej powiadomienia jakoś wyróżnić. Brak tych opcji w ING powoduje że korzysta z systemowych ustawień, czyli jest w jednym worku z całym "badziewiem" które też wali jakieś swoje powiadomienia i nie pozwala ich ustawiać (co najwyżej wyłączać). Wszystko co ważne mam w telefonie poustawiane, że po zachowaniu telefonu (dźwięk i jego rodzaj / wibracja) już wiem o co biega, a tutaj... cóż, mam tę samą rekację na jakieś głupie **beep**oły z jakiejś gry, na marketingowe info ze sklepu samsunga i... na wiadomości z banku! Trochę nie licuje ;-) A osobiście i tak ustawiłbym samą wibrację, albo wręcz tylko notyfikacje na belce, bez dźwięku i wibracji zupełnie, bo mnie drażni jak zawsze przy płaceniu kartą w sklepie jeszcze mi coś gra w kieszeni ;-)
Pozdrawiam
06-11-2016 08:43
lukcorp pisze:
I jak po prawie pół roku z tą optymalizacją bo jakoś dalej jest strasznym mułem.Ale pani Natalio to straszne że nie zamierza cię nic robić z dźwiękiem powiadomień a wystarczyła by mała opcja wyłącz dźwięki powiadomień
To zależy od ustawień telefonu - jeżeli masz włączone dźwięki w komórce to również dla powiadomień push są włączone. Jeśli dźwięki masz wyłączone to również pushe przychodzą bez dźwięku.
06-11-2016 14:53
Takie pytanie "filozoficzne" - a może ktoś chce mieć włączone dźwięki i powiadomienia a jedynie nie słyszeć (ale widzieć) powiadomienia z ING? Ja wiem, to jest tak bardzo nieprawdopodobny przypadek i na pewno Reprezentacyjna Grupa Testerów nie potrzebowała czegoś takiego bo była zachwycona Wspaniałymi Bąblami
06-11-2016 15:01
06-11-2016 15:14
Blofeld pisze:
No działa wolno, dużo jej brakuje do tej starej... no ale już, obecna wersja MojeING na moim androidzie 5.0.1 działa juz jako tako. Parę tam błędów już znalazłem w stylu guzik nie działa albo brak możliwości wysłania napisanej wiadomości/opinii do banku ;-), ale ok.
Natomiast bardzo boli to, że że mogę mieć aktywnej tej apki na 2 urządzeniach, bo uwierzytelnienie drugiego wywala to pierwsze... Ja chcę korzystać z tej apki i na tel i na tablecie, wymiennie.
No i powiadomienia - dopisuję się do prośby o możliwość wybierania sygnału powiadomienia i wibracji. Prawie każda mądrzejsza apka na androida na to pozwala, właśnie po to, żeby móc sobie jej powiadomienia jakoś wyróżnić. Brak tych opcji w ING powoduje że korzysta z systemowych ustawień, czyli jest w jednym worku z całym "badziewiem" które też wali jakieś swoje powiadomienia i nie pozwala ich ustawiać (co najwyżej wyłączać). Wszystko co ważne mam w telefonie poustawiane, że po zachowaniu telefonu (dźwięk i jego rodzaj / wibracja) już wiem o co biega, a tutaj... cóż, mam tę samą rekację na jakieś głupie **beep**oły z jakiejś gry, na marketingowe info ze sklepu samsunga i... na wiadomości z banku! Trochę nie licuje ;-) A osobiście i tak ustawiłbym samą wibrację, albo wręcz tylko notyfikacje na belce, bez dźwięku i wibracji zupełnie, bo mnie drażni jak zawsze przy płaceniu kartą w sklepie jeszcze mi coś gra w kieszeni ;-)
Pozdrawiam
Dziękujemy za Twoją opinię. Zachęcamy do dalszego korzystania i dzielenia się swoimi uwagami. Są dla nas bardzo ważne. Cały czas rozwijamy nową aplikację i pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych rozwiązań.
Aplikacja działa na jednym urządzeniu ze względów bezpieczeństwa.
06-11-2016 15:17
MartaK pisze:Aplikacja działa na jednym urządzeniu ze względów bezpieczeństwa.
Pani Marto! Proszę nam, maluczkim wyjaśnić jakie to względy bezpieczeństwa ma Pani na myśli? Bo rozumiem, że idąc tym samym tokiem rozumowania za niedługo dostęp do Wspaniałego NiemojegoING też zostanie ograniczony do jednego komputera, który będzie trzeba zarejestrować w placówce jako TajneSuperBezpieczneUrządzenie? A moze to będzie tylko ten śmieszny terminal w punktach?
(tak, to był sarkazm a Pani odpowiedź jest bezdennie głupia - i tak, to i tak było eufemistyczne określenie)
06-11-2016 15:49
06-11-2016 15:53
06-11-2016 15:56
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024