Odpowiedz

MAKLER ING PROBELMY

Dzień dobry

Przez weekend nie była dostępna platforma ING Makler , a dzisiaj działa STRAAASZNIE !!!!!!

Macie znowu jakieś problemy ?

Odpowiedz
0 Lajków
Apollo_440
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
30-11-2020
Wiadomość 1 z 10 (6 565 wyświetleń)

Re.: MAKLER ING PROBELMY

[ Edytowane ]

Wywala na logowaniu przez SSO:

 

XML Parsing Error: no root element found
Location: https://makler.ingbank.pl/ciiapi/authentication
Line Number 1, Column 1:

Z aktualizacji na aktualizacje coraz mniej stabilna, pochodzi kilka godzin i ledwo chodzi, jakieś memory leaki, wywala JS co chwile błędy bo nie ma null checków na `includes` gdzie niegdzie....

 

Nie ma to jak testy na produkcji...

Odpowiedz
0 Lajków
duxi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
30-11-2020
Wiadomość 2 z 10 (6 558 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

@Apollo_440, @duxi Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp. Przepraszamy Was za te utrudnienia.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 3 z 10 (6 532 wyświetleń)

Re.: MAKLER ING PROBELMY

makler w ING to katastrofa - znowu sobie zniknął z aplikacji mobilnej i bankowości elektronicznej. Kompletnie !
Rozważam wycofanie wszystkich pieniędzy i zamknięcie kont - to nie jest poważna bankowość.
daxus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
02-12-2020
Wiadomość 4 z 10 (6 400 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

Sprawa jest poważna. Zamierzam zrobić jutro na giełdzie istotne ruchy. Co jeżeli nie będę mógł kupić akcji po których się spodziewam dużego wzrostu?

Albo gorzej jeżeli jakaś pozycja zacznie spadać i będę tracił to kto mi zwróci pieniądze?

Najgorsze jest to że nie mogę przelać tych pieniędzy na inne konto w innym banku aby tam dokonać transakcji.

Bardzo nie poważna postawa ING. Jak dotąd byłem wiernym klientem, ale zamierzam to zweryfikować.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Krokx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
6
02-12-2020
Wiadomość 5 z 10 (6 388 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

@daxus @Krokx Przykro mi, że nie mieliście dostępu do usługi Makler. Obecnie działa on prawidłowo. Możecie zalogować się raz jeszcze.
W przypadku strat, sytuację można wyjaśnić ze specjalistami z Biura Maklerskiego 32 357 00 32.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (6 359 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

Guzik prawda, usługa nadal nie działa, albo konkretniej w ogóle jej nie ma!!

Odpowiedz
0 Lajków
Krokx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
6
02-12-2020
Wiadomość 7 z 10 (6 344 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

@Krokx spróbuj się wylogować i zalogować ponownie. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (6 333 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

Miałem przez chwilę ikonę do maklera na aplikacji mobilnej ING. Po kliknięciu wylogowało mnie. Po czym oczywiście już maklera nie ma.

Chyba się pożegnamy. To jest katastrofa, sprawa nadaje się do KNF.

Odpowiedz
0 Lajków
daxus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
02-12-2020
Wiadomość 9 z 10 (6 277 wyświetleń)

Re: MAKLER ING PROBELMY

@daxus Obecnie trwają prace serwisowe. Przepraszamy Cię za niedostępność modułu Makler. Informacje na bieżąco aktualizujemy tutaj.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (6 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy