30-11-2020 09:31
Dzień dobry
Przez weekend nie była dostępna platforma ING Makler , a dzisiaj działa STRAAASZNIE !!!!!!
Macie znowu jakieś problemy ?
30-11-2020 09:38 | Edytowano: 30-11-2020 09:45
Wywala na logowaniu przez SSO:
XML Parsing Error: no root element found Location: https://makler.ingbank.pl/ciiapi/authentication Line Number 1, Column 1:
Z aktualizacji na aktualizacje coraz mniej stabilna, pochodzi kilka godzin i ledwo chodzi, jakieś memory leaki, wywala JS co chwile błędy bo nie ma null checków na `includes` gdzie niegdzie....
Nie ma to jak testy na produkcji...
30-11-2020 09:46
@Apollo_440, @duxi Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp. Przepraszamy Was za te utrudnienia.
02-12-2020 02:12
02-12-2020 02:49
Sprawa jest poważna. Zamierzam zrobić jutro na giełdzie istotne ruchy. Co jeżeli nie będę mógł kupić akcji po których się spodziewam dużego wzrostu?
Albo gorzej jeżeli jakaś pozycja zacznie spadać i będę tracił to kto mi zwróci pieniądze?
Najgorsze jest to że nie mogę przelać tych pieniędzy na inne konto w innym banku aby tam dokonać transakcji.
Bardzo nie poważna postawa ING. Jak dotąd byłem wiernym klientem, ale zamierzam to zweryfikować.
02-12-2020 06:38
@daxus @Krokx Przykro mi, że nie mieliście dostępu do usługi Makler. Obecnie działa on prawidłowo. Możecie zalogować się raz jeszcze.
W przypadku strat, sytuację można wyjaśnić ze specjalistami z Biura Maklerskiego 32 357 00 32.
02-12-2020 07:49
Guzik prawda, usługa nadal nie działa, albo konkretniej w ogóle jej nie ma!!
02-12-2020 08:39
@Krokx spróbuj się wylogować i zalogować ponownie. To powinno pomóc
02-12-2020 19:11
Miałem przez chwilę ikonę do maklera na aplikacji mobilnej ING. Po kliknięciu wylogowało mnie. Po czym oczywiście już maklera nie ma.
Chyba się pożegnamy. To jest katastrofa, sprawa nadaje się do KNF.
02-12-2020 19:13
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024