30-11-2020 09:31
Dzień dobry
Przez weekend nie była dostępna platforma ING Makler , a dzisiaj działa STRAAASZNIE !!!!!!
Macie znowu jakieś problemy ?
30-11-2020 09:38 | Edytowano: 30-11-2020 09:45
Wywala na logowaniu przez SSO:
XML Parsing Error: no root element found Location: https://makler.ingbank.pl/ciiapi/authentication Line Number 1, Column 1:
Z aktualizacji na aktualizacje coraz mniej stabilna, pochodzi kilka godzin i ledwo chodzi, jakieś memory leaki, wywala JS co chwile błędy bo nie ma null checków na `includes` gdzie niegdzie....
Nie ma to jak testy na produkcji...
30-11-2020 09:46
@Apollo_440, @duxi Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp. Przepraszamy Was za te utrudnienia.
02-12-2020 02:12
02-12-2020 02:49
Sprawa jest poważna. Zamierzam zrobić jutro na giełdzie istotne ruchy. Co jeżeli nie będę mógł kupić akcji po których się spodziewam dużego wzrostu?
Albo gorzej jeżeli jakaś pozycja zacznie spadać i będę tracił to kto mi zwróci pieniądze?
Najgorsze jest to że nie mogę przelać tych pieniędzy na inne konto w innym banku aby tam dokonać transakcji.
Bardzo nie poważna postawa ING. Jak dotąd byłem wiernym klientem, ale zamierzam to zweryfikować.
02-12-2020 06:38
@daxus @Krokx Przykro mi, że nie mieliście dostępu do usługi Makler. Obecnie działa on prawidłowo. Możecie zalogować się raz jeszcze.
W przypadku strat, sytuację można wyjaśnić ze specjalistami z Biura Maklerskiego 32 357 00 32.
02-12-2020 07:49
Guzik prawda, usługa nadal nie działa, albo konkretniej w ogóle jej nie ma!!
02-12-2020 08:39
@Krokx spróbuj się wylogować i zalogować ponownie. To powinno pomóc
02-12-2020 19:11
Miałem przez chwilę ikonę do maklera na aplikacji mobilnej ING. Po kliknięciu wylogowało mnie. Po czym oczywiście już maklera nie ma.
Chyba się pożegnamy. To jest katastrofa, sprawa nadaje się do KNF.
02-12-2020 19:13
@daxus Obecnie trwają prace serwisowe. Przepraszamy Cię za niedostępność modułu Makler. Informacje na bieżąco aktualizujemy tutaj.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024