03-12-2020 08:58
03-12-2020 09:04
Przeginają, który to już raz w tym tygodniu. Masakra- a co chwilę podnoszą opłaty za prowadzenie kont- Skandal
04-12-2020 09:34
@Apollo_440 Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp do usługi Makler. Przepraszamy za te utrudnienia.
04-12-2020 09:38
W jakim celu powyższy moderator odpowiada dzisiaj na post z wczoraj z godziny 9.04, który nie wnosi nic do dyskusji, podobnie zresztą jak jego odpowiedź. Po to tylko, żeby mieć jak najwięcej odpowiedzi na koncie? Bardzo proszę odnaleźć moje pytania w innym wątku i na nie odpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny i nawet dam lajka!
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025