03-12-2020 08:58
03-12-2020 09:04
Przeginają, który to już raz w tym tygodniu. Masakra- a co chwilę podnoszą opłaty za prowadzenie kont- Skandal
04-12-2020 09:34
@Apollo_440 Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp do usługi Makler. Przepraszamy za te utrudnienia.
04-12-2020 09:38
W jakim celu powyższy moderator odpowiada dzisiaj na post z wczoraj z godziny 9.04, który nie wnosi nic do dyskusji, podobnie zresztą jak jego odpowiedź. Po to tylko, żeby mieć jak najwięcej odpowiedzi na koncie? Bardzo proszę odnaleźć moje pytania w innym wątku i na nie odpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny i nawet dam lajka!
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |