03-12-2020 08:58
03-12-2020 09:04
Przeginają, który to już raz w tym tygodniu. Masakra- a co chwilę podnoszą opłaty za prowadzenie kont- Skandal
04-12-2020 09:34
@Apollo_440 Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp do usługi Makler. Przepraszamy za te utrudnienia.
04-12-2020 09:38
W jakim celu powyższy moderator odpowiada dzisiaj na post z wczoraj z godziny 9.04, który nie wnosi nic do dyskusji, podobnie zresztą jak jego odpowiedź. Po to tylko, żeby mieć jak najwięcej odpowiedzi na koncie? Bardzo proszę odnaleźć moje pytania w innym wątku i na nie odpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny i nawet dam lajka!
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024