Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

A czy nie uważacie, że prawie pół roku pracy nad takimi poważnymi błędami i dodatkowo bez rezultatów to trochę za długo?
Jak mam być zadowolony z Waszych usług skoro założyłem u Was konto pod koniec zeszłego roku i mam non-stop problemy z aplikacją? I nie jestem w nich odosobniony?

Doszlo do tego, że do płatności blikiem zbliżeniowym używam innego banku, a chyba nie tak to powinno wyglądać. Może w ogóle przeniose wszystko do konkurencji skoro tam nie mam żadnych problemów...
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 21 z 36 (6 513 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Przepraszamy za niedogodności. Problem jest nam znany. Proponuję, spróbuj raz jeszcze przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami - przyjmiemy reklamację. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
100
16
03-03-2023
Wiadomość 22 z 36 (6 471 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Widzę, że oprócz komentarzy w Google Play także i tutaj w ogóle nie czytacie ze zrozumieniem wypowiedzi Waszych klientów. Ale cóż, może takie czasy...

Moja cierpliwość jest na wykończeniu. Doskonale zdaje sobie sprawę, że jeden klient nic dla banku nie znaczy, ale po prostu nie mogąc polegać na Waszej aplikacji na Androidzie niedługo zmienię bank jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie. Dobra oferta (chociaż niektóra konkurencja ma lepszą) to nie wszystko.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 23 z 36 (6 464 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

U mnie problem też niestety występuje na Galaxy S23, sprawdzałem nawet po rodzinie i na Motoroli Edge z Androidem 13 jest to samo.

Ogólnie:

Problem występuje TYLKO po tym, gdy po raz pierwszy zapłacimy zbliżeniowo telefonem - wtedy gdy aplikacja jest zostawiona w tle (niezależnie czy ograniczymy systemowo jej użycie w tle) zaczyna w ekspresowym tempie zjadać baterię.

Jedyne co na to pomaga, to odinstalowanie i przeinstalowanie aplikacji... co jest dość kiepskim rozwiązaniem (zważywszy na liczbę kroków i weryfikacji jakie trzeba wtedy podjąć).

Wygląda na to, jakby po płatności NFC aplikacja wchodziła w jakiś dziwny tryb i zapętlała jakąś czynność, przez co niemiłosiernie drenuje baterię - u mnie, gdzie telefon spokojnie sama aplikacja ING potrafi wydrenować 30% baterii na dobę - równa się to jakimś dwóm godzinom przeglądania internetu przez NFC... czyli drenaż jest bardzo duży.

 

ING - weźcie się do roboty, bo problem to na oko jakaś drobnostka pod względem programistycznym, a widzę, że nikt nie potrafi jej ogarnąć od kilku miesięcy. Może problem leży po stronie Google - w sensie że zmienili coś w płatnościach i wystarczyłoby zobaczyć co?

Danek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
14-05-2023
Wiadomość 24 z 36 (6 010 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dokładnie mam te same spostrzeżenia. U mnie problem z drenażem baterii pojawił się po włączeniu zbliżeniowego blika. Poradziłem sobie w ten sposób, że Samsunga zamieniłem na iPhone'a ponieważ ogólnie z Androidem od dłuższego czasu miałem same problemy, ale nie zmienia to faktu, że rozwiązywanie problemów z apką na Androida przez ING to jakiś nieśmieszny żart.

Nie mam zielonego pojęcia skąd takie wysokie oceny w sklepie Play, aplikacja na Androida działa tragicznie.

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 25 z 36 (5 988 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Fakt faktem od premiery Androida 13, ta aplikacja działa wyraźnie wolniej niż na poprzedniku (zwłaszcza sam start), choć to jeszcze można jakoś przeżyć.

 

Najistotniejsze, że ewidentnie jest problem z płatnościami zbliżeniowymi i tym co aplikacja robi w tle po ich "aktywacji" - ani restart urządzenia, ani inne cuda nie pomagają - aplikacja jest w tle, to bateria znika w oczach.

Niby wystarczy ją każdorazowo zamknąć gdy skończymy z niej korzystać (by nie było jej w tle), ale serio nie jest to rozwiązanie, bo wcześniej wszystko działało jak należy, a tutaj wystarczy się zapomnieć i aplikacja spokojnie katuje baterię w tle.

 

Wiele osób nawet nie wie o problemie i zwalają winę na słabą baterię - siostra, na której telefonie to testowałem wcześniej właśnie na to marudziła, aż okazało się, że bateria w sumie nie jest zła, tylko aplikacja ING powoduje, że realnie przez dzień 30% czasu pracy znika na jakiś niepotrzebny proces w tle.

Danek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
14-05-2023
Wiadomość 26 z 36 (5 978 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Ale ING i tak w odpowiedzi na reklamację odpisze Ci, że reinstalacja aplikacji powinna pomóc na wszystkie problemy... Emotikon: Szczęśliwy

Problemów z aplikacją developerzy nie widzą, wszystkiemu winny jest użytkownik.

Tak od siebie tylko dodam, że na iPhonie wszystko działa pięknie. ING ewidentnie nie ogarnia Androida.

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 27 z 36 (5 974 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dziękujemy za wszystkie informacje i spostrzeżenia, cały czas pracujemy nad wyprowadzeniem tej sytuacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 28 z 36 (5 972 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nad niczym nie pracujecie, przestańcie traktować klientów jak idiotów. Zgłaszałem kilka reklamacji gdzie dokładnie, w najdrobniejszych szczegółach opisywałem co jest nie tak, nawet jedna czy dwie reklamacje były odwołaniami.

Za każdym razem dostawałem odpowiedź, że generalnie to po Waszej stronie jest wszystko OK i żebym zrestartował telefon i/lub ponownie zainstalował aplikację. Tylko i wyłącznie przejście na iPhone'a spowodowało, że jestem nadal Waszym klientem.

Jeżeli Wasza aplikacja działa porządnie tylko na iPhone to informujecie z góry o tym, że jesteście bankiem wyłącznie dla posiadaczy iPhone'a, wielu ludziom oszczędzi to nerwów.

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 29 z 36 (5 970 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

dzień dobry,

 

Kiedy można spodziewać się skutecznego rozwiązania problemu z wysokim zużyciem baterii przez aplikację ING działającą w tle? 

U mnie odpowiada za 30% zuzycia. Pixel 7 najnowsza wersja Androida jak i aplikacji ING.  

Odpowiedz
0 Lajków
wojcisz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-05-2023
Wiadomość 30 z 36 (5 871 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy