14-04-2023 07:28
15-04-2023 14:39
Przepraszamy za niedogodności. Problem jest nam znany. Proponuję, spróbuj raz jeszcze przeinstalować aplikację. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami - przyjmiemy reklamację.
15-04-2023 14:59
Widzę, że oprócz komentarzy w Google Play także i tutaj w ogóle nie czytacie ze zrozumieniem wypowiedzi Waszych klientów. Ale cóż, może takie czasy...
Moja cierpliwość jest na wykończeniu. Doskonale zdaje sobie sprawę, że jeden klient nic dla banku nie znaczy, ale po prostu nie mogąc polegać na Waszej aplikacji na Androidzie niedługo zmienię bank jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie. Dobra oferta (chociaż niektóra konkurencja ma lepszą) to nie wszystko.
14-05-2023 07:14
U mnie problem też niestety występuje na Galaxy S23, sprawdzałem nawet po rodzinie i na Motoroli Edge z Androidem 13 jest to samo.
Ogólnie:
Problem występuje TYLKO po tym, gdy po raz pierwszy zapłacimy zbliżeniowo telefonem - wtedy gdy aplikacja jest zostawiona w tle (niezależnie czy ograniczymy systemowo jej użycie w tle) zaczyna w ekspresowym tempie zjadać baterię.
Jedyne co na to pomaga, to odinstalowanie i przeinstalowanie aplikacji... co jest dość kiepskim rozwiązaniem (zważywszy na liczbę kroków i weryfikacji jakie trzeba wtedy podjąć).
Wygląda na to, jakby po płatności NFC aplikacja wchodziła w jakiś dziwny tryb i zapętlała jakąś czynność, przez co niemiłosiernie drenuje baterię - u mnie, gdzie telefon spokojnie sama aplikacja ING potrafi wydrenować 30% baterii na dobę - równa się to jakimś dwóm godzinom przeglądania internetu przez NFC... czyli drenaż jest bardzo duży.
ING - weźcie się do roboty, bo problem to na oko jakaś drobnostka pod względem programistycznym, a widzę, że nikt nie potrafi jej ogarnąć od kilku miesięcy. Może problem leży po stronie Google - w sensie że zmienili coś w płatnościach i wystarczyłoby zobaczyć co?
14-05-2023 14:49
Dokładnie mam te same spostrzeżenia. U mnie problem z drenażem baterii pojawił się po włączeniu zbliżeniowego blika. Poradziłem sobie w ten sposób, że Samsunga zamieniłem na iPhone'a ponieważ ogólnie z Androidem od dłuższego czasu miałem same problemy, ale nie zmienia to faktu, że rozwiązywanie problemów z apką na Androida przez ING to jakiś nieśmieszny żart.
Nie mam zielonego pojęcia skąd takie wysokie oceny w sklepie Play, aplikacja na Androida działa tragicznie.
14-05-2023 16:09
Fakt faktem od premiery Androida 13, ta aplikacja działa wyraźnie wolniej niż na poprzedniku (zwłaszcza sam start), choć to jeszcze można jakoś przeżyć.
Najistotniejsze, że ewidentnie jest problem z płatnościami zbliżeniowymi i tym co aplikacja robi w tle po ich "aktywacji" - ani restart urządzenia, ani inne cuda nie pomagają - aplikacja jest w tle, to bateria znika w oczach.
Niby wystarczy ją każdorazowo zamknąć gdy skończymy z niej korzystać (by nie było jej w tle), ale serio nie jest to rozwiązanie, bo wcześniej wszystko działało jak należy, a tutaj wystarczy się zapomnieć i aplikacja spokojnie katuje baterię w tle.
Wiele osób nawet nie wie o problemie i zwalają winę na słabą baterię - siostra, na której telefonie to testowałem wcześniej właśnie na to marudziła, aż okazało się, że bateria w sumie nie jest zła, tylko aplikacja ING powoduje, że realnie przez dzień 30% czasu pracy znika na jakiś niepotrzebny proces w tle.
14-05-2023 16:30
Ale ING i tak w odpowiedzi na reklamację odpisze Ci, że reinstalacja aplikacji powinna pomóc na wszystkie problemy...
Problemów z aplikacją developerzy nie widzą, wszystkiemu winny jest użytkownik.
Tak od siebie tylko dodam, że na iPhonie wszystko działa pięknie. ING ewidentnie nie ogarnia Androida.
14-05-2023 16:38
Dziękujemy za wszystkie informacje i spostrzeżenia, cały czas pracujemy nad wyprowadzeniem tej sytuacji.
14-05-2023 16:46
Nad niczym nie pracujecie, przestańcie traktować klientów jak idiotów. Zgłaszałem kilka reklamacji gdzie dokładnie, w najdrobniejszych szczegółach opisywałem co jest nie tak, nawet jedna czy dwie reklamacje były odwołaniami.
Za każdym razem dostawałem odpowiedź, że generalnie to po Waszej stronie jest wszystko OK i żebym zrestartował telefon i/lub ponownie zainstalował aplikację. Tylko i wyłącznie przejście na iPhone'a spowodowało, że jestem nadal Waszym klientem.
Jeżeli Wasza aplikacja działa porządnie tylko na iPhone to informujecie z góry o tym, że jesteście bankiem wyłącznie dla posiadaczy iPhone'a, wielu ludziom oszczędzi to nerwów.
16-05-2023 10:30
dzień dobry,
Kiedy można spodziewać się skutecznego rozwiązania problemu z wysokim zużyciem baterii przez aplikację ING działającą w tle?
U mnie odpowiada za 30% zuzycia. Pixel 7 najnowsza wersja Androida jak i aplikacji ING.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024