Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Myśle, że termin „wkrótce” nie oznacza marca 2019 roku. Jeśli rzeczywiście by tak było to ING po prostu się ośmieszy.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 381 z 573 (13 983 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

ING już dawno się ośmieszyło Emotikon: Mrugający teraz tylko kopie coraz większy dół pod sobą Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 382 z 573 (13 974 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@Konto usunięte też tak uważam...
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 383 z 573 (13 966 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

ING to jeden z najlepszych banków prosperujących w Polsce. Dla nich słowo „wkrótce” oznacza najbliższy możliwy termin. Nie wierze, że puścili by informacje na temat apple pay na pół roku przed jej wprowadzeniem nazywając to „ już wkrótce” . Jestem przekonany, że usługa będzie wprowadzona w tym roku. Jeśli tak się nie stanie, oznaczać to będzie, że informacja pojawiła się tylko dlatego, aby coś zrobić i nie będzie to dobrym świadectwem dla Banku.
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 384 z 573 (13 946 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

przelon ja niestety tak nie uważam i większość klientów której dotyczy ApplePay. Dlaczego ja tak uważam bank gdy ApplePay zmierzało do UE infdormował że interresuje się tą metodą płatności na pytania klientów odpowiadano że jak tylko pojawi się możliwość wprowadzą następnie wypowiedzi wiceprezesa z INg o wprowadzeniu przez ING jak tylko Apple wyrazi zgodę bo całą infrastrukturę pod ApplePay już posiadają a uruchomienie usługi to około 7 dni są też wypowiedzi z facebooka oraz twitera banku jak widzisz jeden z najlepszych banków i poważanych według ciebie ma się nijak do rzeczywistości a ich słowo na dzień dzisiejszy znaczy tyle co krzyśka z warzywniaka.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 385 z 573 (13 931 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
54
03-02-2016
Wiadomość 386 z 573 (13 881 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

W takim razie stare zapowiedzi o Apple Pay w przyszłym roku niczego nie zmieniły na tle zapowiedzi „w krótce”
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 387 z 573 (13 803 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Obecnie możemy potwierdzić, że prowadzimy prace nad wprowadzeniem Apple Pay. Nie potwierdzamy daty wdrożenia podanej w artykule, są to spekulacje prasowe. Jak tylko będziemy znali dokładną datę udostępnienia usługi, poinformujemy Was o tym.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 388 z 573 (13 783 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Oczywiście mogę być w błędzie ale wierzę że Apple reguluje komunikaty z banków i pozwolenie na info w Social Mediach przez bank gdzie pada obok siebie ich marka Apple Pay i słowo wkrótce nie może oznaczać prawie 6 miesiecznego okresu oczekiwania... inaczej mówiąc nie sądzę że wg Apple (a zakładam ich wpływ) wkrótce = 6 miesięcy.
Czas to rostrzygnie... może moja opinia jest bardziej życzeniowa ale jest moja ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 389 z 573 (13 775 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pani @MonikaC .. tak lakoniczna odpowiedź zajęła Wam 9 dni ? Chyba jednak nie będę tego komentował. Proszę choć podać przedział czasowy
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 390 z 573 (13 769 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy