Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Myśle, że termin „wkrótce” nie oznacza marca 2019 roku. Jeśli rzeczywiście by tak było to ING po prostu się ośmieszy.
Odpowiedz
0 Lajków
przelon
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
20-06-2018
Wiadomość 381 z 573 (13 369 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

ING już dawno się ośmieszyło Emotikon: Mrugający teraz tylko kopie coraz większy dół pod sobą Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 382 z 573 (13 360 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@przelon też tak uważam...
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 383 z 573 (13 352 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

ING to jeden z najlepszych banków prosperujących w Polsce. Dla nich słowo „wkrótce” oznacza najbliższy możliwy termin. Nie wierze, że puścili by informacje na temat apple pay na pół roku przed jej wprowadzeniem nazywając to „ już wkrótce” . Jestem przekonany, że usługa będzie wprowadzona w tym roku. Jeśli tak się nie stanie, oznaczać to będzie, że informacja pojawiła się tylko dlatego, aby coś zrobić i nie będzie to dobrym świadectwem dla Banku.
przelon
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
20-06-2018
Wiadomość 384 z 573 (13 332 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

przelon ja niestety tak nie uważam i większość klientów której dotyczy ApplePay. Dlaczego ja tak uważam bank gdy ApplePay zmierzało do UE infdormował że interresuje się tą metodą płatności na pytania klientów odpowiadano że jak tylko pojawi się możliwość wprowadzą następnie wypowiedzi wiceprezesa z INg o wprowadzeniu przez ING jak tylko Apple wyrazi zgodę bo całą infrastrukturę pod ApplePay już posiadają a uruchomienie usługi to około 7 dni są też wypowiedzi z facebooka oraz twitera banku jak widzisz jeden z najlepszych banków i poważanych według ciebie ma się nijak do rzeczywistości a ich słowo na dzień dzisiejszy znaczy tyle co krzyśka z warzywniaka.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 385 z 573 (13 317 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
344
49
03-02-2016
Wiadomość 386 z 573 (13 267 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

W takim razie stare zapowiedzi o Apple Pay w przyszłym roku niczego nie zmieniły na tle zapowiedzi „w krótce”
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 387 z 573 (13 189 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Obecnie możemy potwierdzić, że prowadzimy prace nad wprowadzeniem Apple Pay. Nie potwierdzamy daty wdrożenia podanej w artykule, są to spekulacje prasowe. Jak tylko będziemy znali dokładną datę udostępnienia usługi, poinformujemy Was o tym.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 388 z 573 (13 169 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Oczywiście mogę być w błędzie ale wierzę że Apple reguluje komunikaty z banków i pozwolenie na info w Social Mediach przez bank gdzie pada obok siebie ich marka Apple Pay i słowo wkrótce nie może oznaczać prawie 6 miesiecznego okresu oczekiwania... inaczej mówiąc nie sądzę że wg Apple (a zakładam ich wpływ) wkrótce = 6 miesięcy.
Czas to rostrzygnie... może moja opinia jest bardziej życzeniowa ale jest moja ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 389 z 573 (13 161 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pani @MonikaC .. tak lakoniczna odpowiedź zajęła Wam 9 dni ? Chyba jednak nie będę tego komentował. Proszę choć podać przedział czasowy
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 390 z 573 (13 155 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy