03-10-2018 20:38
03-10-2018 20:55
03-10-2018 21:08
03-10-2018 21:28
03-10-2018 21:41
przelon ja niestety tak nie uważam i większość klientów której dotyczy ApplePay. Dlaczego ja tak uważam bank gdy ApplePay zmierzało do UE infdormował że interresuje się tą metodą płatności na pytania klientów odpowiadano że jak tylko pojawi się możliwość wprowadzą następnie wypowiedzi wiceprezesa z INg o wprowadzeniu przez ING jak tylko Apple wyrazi zgodę bo całą infrastrukturę pod ApplePay już posiadają a uruchomienie usługi to około 7 dni są też wypowiedzi z facebooka oraz twitera banku jak widzisz jeden z najlepszych banków i poważanych według ciebie ma się nijak do rzeczywistości a ich słowo na dzień dzisiejszy znaczy tyle co krzyśka z warzywniaka.
04-10-2018 00:26
04-10-2018 10:10
04-10-2018 10:33
Obecnie możemy potwierdzić, że prowadzimy prace nad wprowadzeniem Apple Pay. Nie potwierdzamy daty wdrożenia podanej w artykule, są to spekulacje prasowe. Jak tylko będziemy znali dokładną datę udostępnienia usługi, poinformujemy Was o tym.
04-10-2018 10:43 | Edytowano: 04-10-2018 10:49
04-10-2018 10:47
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |