17-06-2018 16:55
17-06-2018 17:12
17-06-2018 17:14
Naprawdę jestem bardzo zawiedziony... Jak pojawiły się pierwsze konkretne informacje o Apple Pay w Polsce i była mowa o pięciu bankach, byłem przekonany że ING będzie jednym z nich, a tu taki ZONK.... Słabo, bardzo słabo. Zawiodłem się. Rozważam BZ WBK i BGŻ, czy ktoś może powiedzieć mi, który z tych banków ma bardziej intuicyjną aplikację na iPhona?
18-06-2018 08:29
Rozwijamy funkcjonalności w Moje ING, niebawem udostępnimy możliwość uruchomienia płatności kartą Visa zbliżeniowa w telefonie. Wkrótce poinformujemy o wdrożeniu. Klienci z systemem IOS mogą korzystać z płatności mobilnych BLIKIEM oraz z możliwości realizowania przelewów na telefon BLIK.
18-06-2018 10:26
Szanowni,
nie jestem Waszym klientem od dawna. Przeniosłem się jednak z całym "swoim finansowym majdanem" do ING licząc, że będę miał w Was partnera - instytucję, która nie rzuca się na każda technologię, promocję, ale słucha swoich klientów…
i rozumiem, że wdrożenie np. ApplePay to jest inwestycja wymagająca analizy i oszacowania kosztów itp. ALE… czy nie warto zapytać klientów - czy chcą nowej technologi, nowej metody płatności? Czy "szybka ankieta" lub inna forma kontaktu nie przyniesie informacji, która będzie dla Was wyznacznikiem wejścia w nowość? a relacje z klientami przez takie działanie nie przyniosą Wam korzyści?
…do przemyślenia.
18-06-2018 11:35
Tylko, że nie wszędzie można blikiem płacić....niestety
18-06-2018 13:38 | Edytowano: 18-06-2018 13:44
18-06-2018 15:07
Ja niedawno po 11 latach zrezygnowałem z ING właśnie z powodu Apple Pay. Zaczęło się od coraz wyraźniejszych sygnałów, że ING nie zamierza wprowadzać Apple Pay – zacząłem więc przeglądać oferty innych banków. Znalazłem mocno konkurencyjną, w dodatku w sensownym banku, który wprowadzi Apple Pay w pierwszym rzucie. Zamknąłem wszystkie konta w ING i nie żałuję. Choć muszę przyznać, że aplikację mobilną mieli lepszą (wiem, że niektórzy na nią narzekają, ale ja nigdy nie miałem powodu).
Reasumując, jestem przekonany, że ING odczuje decyzję o wstrzymaniu się z Apple Pay, właśnie w postaci odejścia klientów – myślę, że nie jestem tu wyjątkiem.
18-06-2018 18:43 | Edytowano: 18-06-2018 18:44
Z całym szacunkiem, ale proponowanie klientom iOS płatności Blikiem zamiast Apple Pay jest delikatnie mówiąc niepoważne. Jak widać z innych komentarzy nie jestem jedyną osobą, która wobec braku zainteresowania banku wprowadzeniem tej usługi szuka innych rozwiązań. Ja już otworzyłem rachunek w banku który wprowadza Apple Pay, póki co poczekam do września i będę przelewał tam część środków tylko do płatności mobilnych, ale jeśli we wrześniu kolejne banki będą wprowadzać tę usługę a wy nie, to razem z żoną przenosimy wszystkie środki i obydwie wypłaty. Prawo rynku, sorry.
18-06-2018 19:02
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024