17-06-2018 16:55
17-06-2018 17:12
17-06-2018 17:14
Naprawdę jestem bardzo zawiedziony... Jak pojawiły się pierwsze konkretne informacje o Apple Pay w Polsce i była mowa o pięciu bankach, byłem przekonany że ING będzie jednym z nich, a tu taki ZONK.... Słabo, bardzo słabo. Zawiodłem się. Rozważam BZ WBK i BGŻ, czy ktoś może powiedzieć mi, który z tych banków ma bardziej intuicyjną aplikację na iPhona?
18-06-2018 08:29
Rozwijamy funkcjonalności w Moje ING, niebawem udostępnimy możliwość uruchomienia płatności kartą Visa zbliżeniowa w telefonie. Wkrótce poinformujemy o wdrożeniu. Klienci z systemem IOS mogą korzystać z płatności mobilnych BLIKIEM oraz z możliwości realizowania przelewów na telefon BLIK.
18-06-2018 10:26
Szanowni,
nie jestem Waszym klientem od dawna. Przeniosłem się jednak z całym "swoim finansowym majdanem" do ING licząc, że będę miał w Was partnera - instytucję, która nie rzuca się na każda technologię, promocję, ale słucha swoich klientów…
i rozumiem, że wdrożenie np. ApplePay to jest inwestycja wymagająca analizy i oszacowania kosztów itp. ALE… czy nie warto zapytać klientów - czy chcą nowej technologi, nowej metody płatności? Czy "szybka ankieta" lub inna forma kontaktu nie przyniesie informacji, która będzie dla Was wyznacznikiem wejścia w nowość? a relacje z klientami przez takie działanie nie przyniosą Wam korzyści?
…do przemyślenia.
18-06-2018 11:35
Tylko, że nie wszędzie można blikiem płacić....niestety
18-06-2018 13:38 | Edytowano: 18-06-2018 13:44
18-06-2018 15:07
Ja niedawno po 11 latach zrezygnowałem z ING właśnie z powodu Apple Pay. Zaczęło się od coraz wyraźniejszych sygnałów, że ING nie zamierza wprowadzać Apple Pay – zacząłem więc przeglądać oferty innych banków. Znalazłem mocno konkurencyjną, w dodatku w sensownym banku, który wprowadzi Apple Pay w pierwszym rzucie. Zamknąłem wszystkie konta w ING i nie żałuję. Choć muszę przyznać, że aplikację mobilną mieli lepszą (wiem, że niektórzy na nią narzekają, ale ja nigdy nie miałem powodu).
Reasumując, jestem przekonany, że ING odczuje decyzję o wstrzymaniu się z Apple Pay, właśnie w postaci odejścia klientów – myślę, że nie jestem tu wyjątkiem.
18-06-2018 18:43 | Edytowano: 18-06-2018 18:44
Z całym szacunkiem, ale proponowanie klientom iOS płatności Blikiem zamiast Apple Pay jest delikatnie mówiąc niepoważne. Jak widać z innych komentarzy nie jestem jedyną osobą, która wobec braku zainteresowania banku wprowadzeniem tej usługi szuka innych rozwiązań. Ja już otworzyłem rachunek w banku który wprowadza Apple Pay, póki co poczekam do września i będę przelewał tam część środków tylko do płatności mobilnych, ale jeśli we wrześniu kolejne banki będą wprowadzać tę usługę a wy nie, to razem z żoną przenosimy wszystkie środki i obydwie wypłaty. Prawo rynku, sorry.
18-06-2018 19:02
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024