14-06-2018 13:27
I wszystko jasne co do Apple Pay i ING. Szkoda się już na ten temat wypowiadać. Jak zwykle ING w tyle za innymi bankami. Ta sama sytuacja co z Google Pay, zawsze spóźnione wprowadzenie nowości.
Lista banków które wprowadzą Apple Pay 19 czerwca 2018r:
- Alior Bank,
- BGŻ BNP Paribas,
- BZ WBK,
- Getin Bank,
- mBanku,
- Nest Banku,
- Pekao,
- Raiffeisen Polbanku,
15-06-2018 08:11
Jeśli te informacje się potwierdzą, będę bardzo zawiedziony. Do tej pory ING zawsze wydawał mi się bankiem nowoczesnym i zawsze wśród ludzi narzekających na swoje banki, ja czułem że dobrze wybrałem. Teraz jednak po raz pierwszy zacząłem myśleć o zmianie banku, skoro nawet Pekao uruchomi Apple Pay (a nie mają nawet Blika, tylko jakieś beznadziejne PeoPay), a ING "myśli"... Czekam do wtorku i jeśli nie będzie żadnej "niespodzianki" to będę musiał rozważyć zakończenie współpracy....
15-06-2018 12:52
To ja może dorzucę swoje 3gr do tego wątku:
Drogi ING Bank Śląski:
Jak już minie data 18-19 czerwca kiedy to oficjalnie będzie już Apple Pay w Polsce i będzie można rozmawiać bez ogródek, prosimy o jasną informację czy mamy czekać na tą usługę i jak długo, czy "głosować nogami"?
Nie czy bank rozważa, albo że śledzi nowinki itd. To nic nie znaczy.
TAK, i jeśli tak to kiedy, albo NIE.
Z nadzieją że jednak nie będziemy musieli opuścić dobrej obsługi i świetnej aplikacji mobilnej.
(Nota bene, Apple Pay byłoby rewelacyjnym dopełnieniem tej aplikacji.)
PS. co się w ogóle stało że tak duży bank nie jest wśród rzekomej 8 banków na start?
15-06-2018 14:47
Obecnie nie wprowadzamy Apple Pay, ale nie wykluczamy tego rozwiązania w przyszłości. Jeżeli tylko będziemy udostępniać tę metodę płatności, to na pewno podzielimy się terminem wprowadzenia z klientami.
15-06-2018 15:49
16-06-2018 00:00
Śledze temat ApplePay od dawna jak i usługi mobilne oferowane przez bank oraz ten temat. Jako klient z długo letnim stażem bo już blisko 15lat jestem klientem ING powiem tak oferujecie GooglePay ale macie problem z wprowadzeniem ApplePay to dla mnie dziwna jak i śmieszna sytuacja piszecie o płatnościach mobilnych oferując płatności na Androidzie ale użytkowników takich jak ja korzystających z produktów Apple blokujecie. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że zagraniczny oddział ING oferuje ApplePay dla swoich klientów i po wpisaniu w gogle ING ApplePay pojawi się strona banku tyle że nie Polskiego. Nie wiem kto podejmował decyzję o nie wprowadzeniu tej usługi lub jej odłożeniu w czasie ale masa klientów którzy posiadają jak już wspomniałem owe urządzenia poszuka banków wspierających usługę skoro tu jej nie ma część może z czasem się przeniesie na stałe inni zostaną jeszcze inni będą mieli sam rachunek bez przesyłów gotówki lub zostaną. Na przyszłość polecam pamiętać że po drugiej stronie jest klient który oczekuje od banku pewnych rozwiązań skoro powierza mu swoje pieniądze. Pozdrawiam
16-06-2018 12:37
WIELKI MINUS dla ING. Bardzo wielki. Konkurujecie głównie z mBankiem i BZWBK, bo w tym bankach są ludzie młodzi oraz w tych bankach zawsze szybko są wprowadzane nowinki. Nawet Alior będzie mieć a ING nie?? Przecież to więcej niż żart.
Ja nie muszę z tego korzystać bo nadal nie korzystam i nie korzystałem z AndroidPay. Ale tu chodzi o Wasz wizerunek. Już po internecie komentarze, w których ludzie się wyśmiewają z ING.
W każdym razie na wrzesień zapowiedziało ApplePay PKO BP. Bank "emerytów" będzie miał a ING - jeszcze nie wie. Bez komentarza....
17-06-2018 10:11 | Edytowano: 17-06-2018 10:13
17-06-2018 14:12 | Edytowano: 17-06-2018 14:12
Wysłałem już kilka wiadomości do ING na Messenger i na każdą z nich dostaje odpowiedź ,,na bierząco przyglądamy się nowym metodom płatności". Pora zacząć działać, a nie tylko się przyglądać. Ja również czekam jeszcze 2-3 dni, jeśli Apple Pay nie będzie dostępny zamykam konto. Jestem użytkownikiem produktów Apple i bardzo ułatwiłoby mi to płatności. ING mogłoby dać informację, że postarają się jak najszybciej to wprowadzić, a tak chyba się nie zapowiada. Pora zacząć ,,przyglądać się" ofertom innych banków.
17-06-2018 16:18
Ja już od paru lat jestem w ING i przyzwyczaiłem się do tego, że z jednego najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, zmienił się na bank, który najpierw testuje, czy dane rozwiązanie się przyjmie w kraju, a dopiero poźniej wprowadza daną usługę. Niestety same informacje, przekazywane przez ludzi pracujących w naszym banku są bardzo rozbieżne. Raz są informacje, że się przymierzają do wprowadzenia jak tylko informacja o wprowadzeniu Apple Pay się potwierdzi, innym razem nie planują wprowadzenia tej usługi, a jak informacja o wprowadzeniu płatności przez Apple do Polski się potwierdza, to ponownie zaprzeczają. Mogę zrozumieć, że bank czeka na reakcję rynku, ale nie mogę zrozumieć obsługi klienta, gdzie każdy mówi coś innego.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024