Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

I wszystko jasne co do Apple Pay i ING. Szkoda się już na ten temat wypowiadać. Jak zwykle ING w tyle za innymi bankami. Ta sama sytuacja co z Google Pay, zawsze spóźnione wprowadzenie nowości.

 

Lista banków które wprowadzą Apple Pay 19 czerwca 2018r:

- Alior Bank,

- BGŻ BNP Paribas,

- BZ WBK,

- Getin Bank,

- mBanku,

- Nest Banku,

- Pekao,

- Raiffeisen Polbanku,

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 41 z 573 (15 868 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Jeśli te informacje się potwierdzą, będę bardzo zawiedziony. Do tej pory ING zawsze wydawał mi się bankiem nowoczesnym i zawsze wśród ludzi narzekających na swoje banki, ja czułem że dobrze wybrałem. Teraz jednak po raz pierwszy zacząłem myśleć o zmianie banku, skoro nawet Pekao uruchomi Apple Pay (a nie mają nawet Blika, tylko jakieś beznadziejne PeoPay), a ING "myśli"... Czekam do wtorku i jeśli nie będzie żadnej "niespodzianki" to będę musiał rozważyć zakończenie współpracy....

Odpowiedz
0 Lajków
TheKendzior
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-06-2018
Wiadomość 42 z 573 (15 615 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

 

To ja może dorzucę swoje 3gr do tego wątku:

 

Drogi ING Bank Śląski:

Jak już minie data 18-19 czerwca kiedy to oficjalnie będzie już Apple Pay w Polsce i będzie można rozmawiać bez ogródek, prosimy o jasną informację czy mamy czekać na tą usługę i jak długo, czy "głosować nogami"?

Nie czy bank rozważa, albo że śledzi nowinki itd. To nic nie znaczy.

TAK, i jeśli tak to kiedy, albo NIE.

 

Z nadzieją że jednak nie będziemy musieli opuścić dobrej obsługi i świetnej aplikacji mobilnej.

(Nota bene, Apple Pay byłoby rewelacyjnym dopełnieniem tej aplikacji.)

 

PS. co się w ogóle stało że tak duży bank nie jest wśród rzekomej 8 banków na start?

Odpowiedz
0 Lajków
MrSzubi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
04-06-2018
Wiadomość 43 z 573 (15 513 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Obecnie nie wprowadzamy Apple Pay, ale nie wykluczamy tego rozwiązania w przyszłości. Jeżeli tylko będziemy udostępniać tę metodę płatności, to na pewno podzielimy się terminem wprowadzenia z klientami. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 44 z 573 (15 476 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Niestety nie jest to odpowiedź na jaką zapewne wielu czekało :/ Ogólnje jestem zadowolony zarówno z oferty ING jak i ze sposobu jej świadczenia - nawet oczyje...rzucająca się w oczy neonowym pomarańczowym jest jak najbardziej ok.

Oczywiście nie zamierzam drzeć szat czy straszyć wyjściem z ING, uważam jednak że jest to krok wstecz, w moim mniemaniu znaczący. Dlaczego?
Chcąc nie chcąc technologia mobilna jest wszędzie, wdziera się wręcz drzwiami i oknami. Sprzęt Apple również nie jest egzotyką spoczywającą w kieszeniach i na nadgarstkach promonentów. Możliwość płacenia telefonem / zegarkiem, bez sięgania do portfela po plastik, szybko, łatwo, bezpiecznie - tego oczekuje nowoczesny klient. 12 lat temu znajomi pytali się „po co mi ten cały paypal”, dziś 90% transakcji czy to z Chin czy USA załatwiają dzięki wspomnianej usłudze. Historia zatacza kręgi i mam powtórkę z Revolut, która to trafia do kieszeni coraz liczniejszego grona znajomych - zachwyconych możliwością wybierania gotówki z bankomatów na całym świecie (do 200E miesięcznie bez prowizji) do tego wymiana waluty po kursie jasno określonym, z reguły lepszym niż za pośrednictwem pozostałych kanałów. Podobnie było z blikiem, na chwilę obecnę o ile jest taka możliwość, nie płacę w inny sposób i jest to jedna z podstawowych funkcjonalności której brak dyskwalifikuje bank.
MichalSK84
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
7
13-06-2018
Wiadomość 45 z 573 (15 459 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Śledze temat ApplePay od dawna jak i usługi mobilne oferowane przez bank oraz ten temat. Jako klient z długo letnim stażem bo już blisko 15lat jestem klientem ING powiem tak oferujecie GooglePay ale macie problem z wprowadzeniem ApplePay to dla mnie dziwna jak i śmieszna sytuacja piszecie o płatnościach mobilnych oferując płatności na Androidzie ale użytkowników takich jak ja korzystających z produktów Apple blokujecie. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że zagraniczny oddział ING oferuje ApplePay dla swoich klientów i po wpisaniu w gogle ING ApplePay pojawi się strona banku tyle że nie Polskiego. Nie wiem kto podejmował decyzję o nie wprowadzeniu tej usługi lub jej odłożeniu w czasie ale masa klientów którzy posiadają jak już wspomniałem owe urządzenia poszuka banków wspierających usługę skoro tu jej nie ma część może z czasem się przeniesie na stałe inni zostaną jeszcze inni będą mieli sam rachunek bez przesyłów gotówki lub zostaną. Na przyszłość polecam pamiętać że po drugiej stronie jest klient który oczekuje od banku pewnych rozwiązań skoro powierza mu swoje pieniądze. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 46 z 573 (15 256 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

WIELKI MINUS dla ING. Bardzo wielki. Konkurujecie głównie z mBankiem i BZWBK, bo w tym bankach są ludzie młodzi oraz w tych bankach zawsze szybko są wprowadzane nowinki. Nawet Alior będzie mieć a ING nie?? Przecież to więcej niż żart.

Ja nie muszę z tego korzystać bo nadal nie korzystam i nie korzystałem z AndroidPay. Ale tu chodzi o Wasz wizerunek. Już po internecie komentarze, w których ludzie się wyśmiewają z ING.

W każdym razie na wrzesień zapowiedziało ApplePay PKO BP. Bank "emerytów" będzie miał a ING - jeszcze nie wie. Bez komentarza....

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
343
49
03-02-2016
Wiadomość 47 z 573 (15 094 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Jak realnym staje się brak tej usługi, to pozwolę sobie przytoczyć sytuacje z wczoraj; w ubiegłym tygodniu będąc za granicą, bank zablokował moją kartę na wniosek Visa bo coś tam się nielegalnego stało. Okej.
Wracam do Polski, idę do bankomatu żeby wybrać gotówkę BLIKiem w oczekiwaniu na nową kartę. Starą zostawiłem w domu. W końcu nie działa/zastrzeżona. Podchodzę do drzwi gdyż bankomat jest w środku i... wejść nie mam jak. No tak, czytnik. Na czytniku instrukcja; zbliż swoją kartę albo przyłóż telefon z włączonym modułem NFC.
Chciałbym! Bardzo bym chciał! O BLIK ani słowa. Podreptałem do millenium bank obok bo bankomat był na zewnątrz.
Na szczęście kątem oka zauważyłem jak ktoś wychodzi z ING wiec szybko wskoczyłem.
...wnioski nasuwają się same.
Odpowiedz
0 Lajków
MrSzubi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
04-06-2018
Wiadomość 48 z 573 (14 812 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]

Wysłałem już kilka wiadomości do ING na Messenger i na każdą z nich dostaje odpowiedź ,,na bierząco przyglądamy się nowym metodom płatności". Pora zacząć działać, a nie tylko się przyglądać. Ja również czekam jeszcze 2-3 dni, jeśli Apple Pay nie będzie dostępny zamykam konto. Jestem użytkownikiem produktów Apple i bardzo ułatwiłoby mi to płatności. ING mogłoby dać informację, że postarają się jak najszybciej to wprowadzić, a tak chyba się nie zapowiada. Emotikon: Smutny Pora zacząć ,,przyglądać się" ofertom innych banków.

Odpowiedz
0 Lajków
Sajmon150401
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-06-2018
Wiadomość 49 z 573 (14 744 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Ja już od paru lat jestem w ING i przyzwyczaiłem się do tego, że z jednego najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, zmienił się na bank, który najpierw testuje, czy dane rozwiązanie się przyjmie w kraju, a dopiero poźniej wprowadza daną usługę. Niestety same informacje, przekazywane przez ludzi pracujących w naszym banku są bardzo rozbieżne. Raz są informacje, że się przymierzają do wprowadzenia jak tylko informacja o wprowadzeniu Apple Pay się potwierdzi, innym razem nie planują wprowadzenia tej usługi, a jak informacja o wprowadzeniu płatności przez Apple do Polski się potwierdza, to ponownie zaprzeczają. Mogę zrozumieć, że bank czeka na reakcję rynku, ale nie mogę zrozumieć obsługi klienta, gdzie każdy mówi coś innego.

Odpowiedz
0 Lajków
krzysztof1506
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
3
31-01-2017
Wiadomość 50 z 573 (14 694 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy